Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Bara om det är en bobble! 🥰

Meh, tyvärr inte. 🙂 Men den är ändå FETT cool! 😄 Sämsta trummisen i världshistorien! 😄

Postat

Bah, mitt grafikkort på musik-burken verkar ha gett upp. Sjukt störande, speciellt då jag inte har något spare AGP-kort liggandes någerst. 🥰

Postat
1.65...och ÄNDÅ tyckte jag han var kort! Det säger väl ändå en del! 🥰

Du har inte tänkt på att han kan bli ledsen? Jag menar om du säjer att han är kort och så.

Postat
Du har inte tänkt på att han kan bli ledsen? Jag menar om du säjer att han är kort och så.

Det tror jag inte, vi känner varandra tillräckligt väl för att kunna retas och driva med varandra tror jag nog.

Postat
Är dom bra?

NJa.. vet int riktigt, skulle nog tipsa om vox istället när det gäller förstärkare fast jag har inte provat så många line6förstärkare men poddarna är ganska bra iallafall.

Postat
Är dom bra?

Frågan var inte ställd till mig, men jag tror Line6 har rätt bra rykte när det gäller digitala effekter.

Deras Poddar är ju rejält populära, som jag förstått det.

Postat

micke, menar du att du är 165 lång, eller var det pazo som var det? trodde du var mycket längre..

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.