Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Fegis... 🥰

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Vilka trasiga människor det finns 🥰

Redigerat av Analogfreak
Postat

Wöööö! Somnade typ 18.30 igåår... vakna 21.30 av kissnödighet... sen la jag mig igen... å vred å vände mig en stund... sen somna jag om 😄

Å vaknade av väckarklockan nu 6-30 🥰

Postat (redigerat)

Fidden, jag tycker nästan att du skall läsa The Diary of a nobody.

Äger ett exemplar själv och jag gillar den. Torr, tråkig och därav rolig. 🥰

Passar nog dig som handen i handsken.

Redigerat av Pico
Postat
blir lite sugen 🥰

Finns gratis i txt, html osv på sajten jag länkade till. Lättläst bok, och småfnittrig. 😄

Teaterbiljetterna de fått av Mr. Merton var inte giltiga, så Pooters gäster fick lov att betala för nya, giltiga biljetter.

April 24.—Could scarcely sleep a wink through thinking of having brought up Mr. and Mrs. James from the country to go to the theatre last night, and his having paid for a private box because our order was not honoured, and such a poor play too. I wrote a very satirical letter to Merton, the wine merchant, who gave us the pass, and said, “Considering we had to pay for our seats, we did our best to appreciate the performance.” I thought this line rather cutting, and I asked Carrie how many p’s there were in appreciate, and she said, “One.” After I sent off the letter I looked at the dictionary and found there were two. Awfully vexed at this.

😄

Postat
Finns gratis i txt, html osv på sajten jag länkade till. Lättläst bok, och småfnittrig. 😄

Teaterbiljetterna de fått av Mr. Merton var inte giltiga, så Pooters gäster fick lov att betala för nya, giltiga biljetter.

🥰

😄

har dock väldigt svårt att läsa långa texter på skärm 🙁

Postat
Wöööö! Somnade typ 18.30 igåår... vakna 21.30 av kissnödighet... sen la jag mig igen... å vred å vände mig en stund... sen somna jag om 😄

Å vaknade av väckarklockan nu 6-30 🥰

Så det var därför du försvann! 😄

Postat

"...du har en intressant profil, så även om det inte skulle bli något denna gången vill jag gärna träffa dig någon dag"

och det enda jag kan tänka är typ "OMGOMGOMGOMGOMG HON VILL GÅ PÅ DEJT!!!" 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.