slejnard Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Galen kvinna hon den där kattkvinnan. Fasen vilket kul projekt om man hade alla simpsonavsnitt osedda framför sig 😆
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 eller flåsar... eller vad fan säger man? 😆
Pico Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 eller flåsar... eller vad fan säger man? 😆 Det börjar nog med lite sensuellt nosande, sen när du kommit igång lite så går det nog över i flås.
Micke H Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Det börjar nog med lite sensuellt nosande, sen när du kommit igång lite så går det nog över i flås. That's what she said.
slejnard Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Ja du är ett potentitetti tettijällt hot! 😆😄 "Lismande och målmedvetet smög han upp bakom slej och flåsade honom i nacken...i´m out to get ya utbrast han denna fidd..."! 😄
slejnard Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Vi pratar alltså NHL...detta gudasänta spel. 😆
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 Det börjar nog med lite sensuellt nosande, sen när du kommit igång lite så går det nog över i flås. Fan, bara på grund av meningens början var det Mikael Wiehe som levererade den i mitt huvud, jättevackert blev det xD
Micke H Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 http://www.studio51.se/grejor/tessus/ Börjar arta sig. 😎
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 http://www.studio51.se/grejor/tessus/ Börjar arta sig. 😎 Schnyggt. Men är inte den nedre bordern lite väl fet? Kör med laptop och 14" skärm, och då tar den upp ganska stor del. Har ni en deal att länken ska synas hela tiden?
Micke H Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Schnyggt. Men är inte den nedre bordern lite väl fet? Kör med laptop och 14" skärm, och då tar den upp ganska stor del. Har ni en deal att länken ska synas hela tiden? Nope, min kreativa frihet. Har iofs stor skärm på jobbet, då tänker man inte på sånt. Men good point, jag förminskar den lite grand. Bättre så?
Micke H Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Hmm, nu blev den nästan löjligt liten. Förstorade den lite igen. Svårt att hitta balansen mellan lite sketen 14-skärm och min vanliga skärm.
slejnard Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 http://www.studio51.se/grejor/tessus/ Börjar arta sig. 😎 Stilrent, lättnavigerat och snyggt. Gött jöbb!
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 Nope, min kreativa frihet. Har iofs stor skärm på jobbet, då tänker man inte på sånt. Men good point, jag förminskar den lite grand. Bättre så? eller också gör du som i toppen, så att den dyker upp när man scrollat ner, fast det känns ju iofs ganska stenålders 😎
Micke H Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 (redigerat) Stilrent, lättnavigerat och snyggt. Gött jöbb! Danke. 🙂 eller också gör du som i toppen, så att den dyker upp när man scrollat ner, fast det känns ju iofs ganska stenålders 😄 Inte stenålders kanske. Men för...normalt! Den ger ett modernare intryck när den ligger på det där viset som jag gillar. 😎 Redigerat 14 oktober 2009 av Micke H
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 kör på det då 🙂 fick bara en liten känsla av en såndär reklambanner som alltid hänger med hur mycket man än scrollar, som man blir vansinnig på 😎
Micke H Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Vi får väl se vad min tjejpolare säger. 😎 Hon såg den första versionen, innan footern kom till. Nu måste jag bara göra en vettig logotyp...
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 Drömde som vanligt att det kom ett flygplan som kraschade. Jag insåg att det nog förmodligen var en dröm, och för att kontrollera detta nöp jag mig i armen och näsan, försökte tvångsöppna ögonen, men allt verkade normalt. Jag drog slutsatsen att jag inte drömde. Sen kom det två flygplan till som kraschade mitt framför fötterna på mig, men jag hoppade undan lite lätt så att de gled förbi.
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 nä det var nån sjö av någon slag. det första planet störtade i vattnet, de andra på stranden. Det var nån slags militärplan, fast ändå inte för de var färgglada. Kändes mer som sånna där uppvisningsplan 😎
Micke H Postat 14 oktober 2009 Postat 14 oktober 2009 Drömmar kan vara så jävla skumma. 🙂 Tyvärr minns jag dom inte så ofta men dom jag minns... 😎
Fidden Postat 14 oktober 2009 Trådstartare Postat 14 oktober 2009 ja, varje gång man minns en dröm börjar man ju fundera typ om man inte har nån hjärnskada ändå.
Recommended Posts