Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Ja, visst är det det avsnittet där det händer något oväntat i början, och sen blir allt bra på slutet? Klassiskt. 😳

Njae? Jag tänker på scenen från 1921 då Jack och Joes Farfar Asshole Sugden får för sig att mäta sin biceps på puben och den spricker.

Inte så konstigt, då han förberett med en ihoptryckt ballong under skjortärmen...

Postat
Njae? Jag tänker på scenen från 1921 då Jack och Joes Farfar Asshole Sugden får för sig att mäta sin biceps på puben och den spricker.

Inte så konstigt, då han förberett med en ihoptryckt ballong under skjortärmen...

Jaha, men 1921 var jag inte ens född, så det avsnittet har jag missat. 😳

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Kaffe är gott

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Tycker du matte är roligt?

Postat
Varför finns det ingen paltzeria i Lund? 😳

Det finns en i Öjebyn. Den enda jag vet 😲. Här i boin säljs vita(potatis) paltar varje tisdag på café Centrum. Torsdagar är det blodpalt och det skulle jag aldrig förmå mig att äta..bläää.

/Paltschwiimen

Postat
I've got this feeling

Everything's gonna be alright now

This funny feeling

The tide is turning now, baby

[synthslinga med bakgrund] turuty tururu tytyruturytur tut ruty [/synthslinga med bakgrund]

Postat
Det finns en i Öjebyn. Den enda jag vet 😄. Här i boin säljs vita(potatis) paltar varje tisdag på café Centrum. Torsdagar är det blodpalt och det skulle jag aldrig förmå mig att äta..bläää.

/Paltschwiimen

Palt... tror jag ätit det och tyckte om det?!

Blodpalt? Menar du då blodpudding?

😛

Postat

Vad är det för skillnad på palt och kroppkakor???

Intressant fenomen egentligen.... italienarna har sin pasta som de fyller (tortellini, ravioli)... vi kör med potatis som täckning istället.

Postat

I'm not saying that the battle is won

But on Saturday night all those kids in the sun

Wrested technology's sword

from the hands of the war lords

Oh, oh, oh, the tide is turning

Postat
I'm not saying that the battle is won

But on Saturday night all those kids in the sun

Wrested technology's sword

from the hands of the war lords

Oh, oh, oh, the tide is turning

Fantasy novel?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.