debatt Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Ja, visst är det det avsnittet där det händer något oväntat i början, och sen blir allt bra på slutet? Klassiskt. 😳 Njae? Jag tänker på scenen från 1921 då Jack och Joes Farfar Asshole Sugden får för sig att mäta sin biceps på puben och den spricker. Inte så konstigt, då han förberett med en ihoptryckt ballong under skjortärmen...
Gote Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Njae? Jag tänker på scenen från 1921 då Jack och Joes Farfar Asshole Sugden får för sig att mäta sin biceps på puben och den spricker.Inte så konstigt, då han förberett med en ihoptryckt ballong under skjortärmen... Jaha, men 1921 var jag inte ens född, så det avsnittet har jag missat. 😳
debatt Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Jaha, men 1921 var jag inte ens född, så det avsnittet har jag missat. 😲 Jag såg reprisen året efter... 😳
debatt Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 That's windows for ya! ☺️ Jag kanske borde vädra oftare? 😳😲😄
Pazo Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 😳 Ööööh. Dendär var ju fan spännande på riktigt! hade lätt velat se den 😲
slejnard Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Varför finns det ingen paltzeria i Lund? 😳 Det finns en i Öjebyn. Den enda jag vet 😲. Här i boin säljs vita(potatis) paltar varje tisdag på café Centrum. Torsdagar är det blodpalt och det skulle jag aldrig förmå mig att äta..bläää. /Paltschwiimen
Micke H Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Ööööh. Dendär var ju fan spännande på riktigt! hade lätt velat se den 😳 Jag med! Lätt! 😲
Gote Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Jag med! Lätt! 😄 Den och Oceans 40 ligger högt på listan... 😛
Micke H Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 I've got this feeling Everything's gonna be alright now This funny feeling The tide is turning now, baby
Pazo Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 I've got this feelingEverything's gonna be alright now This funny feeling The tide is turning now, baby [synthslinga med bakgrund] turuty tururu tytyruturytur tut ruty [/synthslinga med bakgrund]
debatt Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Det finns en i Öjebyn. Den enda jag vet 😄. Här i boin säljs vita(potatis) paltar varje tisdag på café Centrum. Torsdagar är det blodpalt och det skulle jag aldrig förmå mig att äta..bläää. /Paltschwiimen Palt... tror jag ätit det och tyckte om det?! Blodpalt? Menar du då blodpudding? 😛
debatt Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 Vad är det för skillnad på palt och kroppkakor??? Intressant fenomen egentligen.... italienarna har sin pasta som de fyller (tortellini, ravioli)... vi kör med potatis som täckning istället.
Gote Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 I'm not saying that the battle is won But on Saturday night all those kids in the sun Wrested technology's sword from the hands of the war lords Oh, oh, oh, the tide is turning
debatt Postat 13 oktober 2009 Postat 13 oktober 2009 I'm not saying that the battle is wonBut on Saturday night all those kids in the sun Wrested technology's sword from the hands of the war lords Oh, oh, oh, the tide is turning Fantasy novel?
Recommended Posts