Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag har fått den kanalen utan att ha beställt den. Från början tecknade det som heter ViaSat Sport och som bestod av ViaSat Sport 1, 2 och 3. Det kostade då 59 kr för de tre kanalerna totalt i ett paket. Sedan ändrade de namnen på kanalerna till ViaSat Sport, ViaSat Fotboll och ViaSat Motor, men pris och innehåll var detsamma. Sedan höjde de priset till 99 kr för de tre totalt. Efter ett tag tillkom ViaSat Hockey (som jag inte glanat på förrän just nu). Samtidigt har de höjt priset till 129 kr nyligen. Man kan om man vill, istället teckna varje kanal av dessa numera fyra kanalerna för 99 kr per månad = knappt 4800 kr per år. Min lösning kostar dock ca 1500 kr per år.

Postat

... fast egentligen så köpte jag ju ViaSat-Sport-paketet bara för att kunna följa FA Cupen. Men nu visas ju en hel del av Champions League-fotbollen där också...

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Smörade gäss?

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Hur många gäss går det på en gräsmatta?

Postat
Riskerna är en del av spelet. Vet du nåt annat sätt?

Du skrev om att Åtvid gick upp.

I vikt tänkte jag då. Biggest

För att sedan spela i Allsvenskan.

Och där gå ned alltså.

Efter allt spring, tänkte jag.

Enormt fyndigt och roligt!

😆😄😄😆🙂😆😄

Postat
Du skrev om att Åtvid gick upp.

I vikt tänkte jag då. Biggest

För att sedan spela i Allsvenskan.

Och där gå ned alltså.

Efter allt spring, tänkte jag.

Det var den sämsta limerick jag nånsin läst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.