Gote Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Nu har jag bajsat två gånger på mindre än en timme. Pazo skulle vara så stolt... 🙂
Pico Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 AFFKE Verkar som du har fått tillräckligt redan. 😄
Overkill Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 jag har inte druckit alls 🙁 åt dock precis frukost och lite kladdkaka 😄
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 kladdkaka till frukost kan nog ha en liknande effekt som kaffe 😄
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 Har äntligen skickat iväg en jobbansökan. Dumt nog känner jag mig nöjd med dagen redan, så nu blir det nog mest förströelse i ett par veckor igen 😄
Overkill Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 MÄH det var bara en liten bit! jag bakade två kladdkakor igår så jag la ner den ena i en påse, så den ska med till uppsala. 😄
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 det var inte meningen att räcka ut tungan två inlägg på raken... 😄
Overkill Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Har äntligen skickat iväg en jobbansökan. Dumt nog känner jag mig nöjd med dagen redan, så nu blir det nog mest förströelse i ett par veckor igen 😄 akta dig så du inte blir utbränd!
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 MÄH det var bara en liten bit! jag bakade två kladdkakor igår så jag la ner den ena i en påse, så den ska med till uppsala. 😄 Är det möjligt att bara äta en liten bit kladdkaka? Varje gång jag har bakat en kladdkaka så har det slutat med att jag käkat upp hela på en gång. Själv. 🙁
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 holy crap. nu ska fick jag mail från rättsgenetik, de vill att jag ska skicka mer info! Undrar om det räcker att topsa kinden.
Gote Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 du skall inte runka bulle Rättelse: Du ska inte runka bulle och förlora.
Gote Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 holy crap.nu ska fick jag mail från rättsgenetik, de vill att jag ska skicka mer info! Undrar om det räcker att topsa kinden. 😄 Det är ett sätt att sticka ut från mängden. "Om ni inte kan få ut den information ni behöver från det här topset, tänker jag minsann inte jobba för er..."
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 😄 Det är ett sätt att sticka ut från mängden. "Om ni inte kan få ut den information ni behöver från det här topset, tänker jag minsann inte jobba för er..." precis 😄 Vore fan så coolt att jobba där. Får försöka ragga tag i min gamla referens och höra om han kommer ihåg mig 🙁
Overkill Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 holy crap.nu ska fick jag mail från rättsgenetik, de vill att jag ska skicka mer info! Undrar om det räcker att topsa kinden. 😄 kul! blev du så upphetsad att du inte kunde formulera dig ordentligt? xD
Micke H Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 holy crap.nu ska fick jag mail från rättsgenetik, de vill att jag ska skicka mer info! Undrar om det räcker att topsa kinden.
SadamJR Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 åker man E20 från v-borg till u-sala?(shit vilka effektiva ortsförkortningar, det där sparade jag verkligen jättemycket tid på. Grymt bra faktiskt, har lite ont om tid idag, har en del jag ska pyssla med, så det är bäst att inte fastna i för långa projekt. Ett projekt som jag inte skulle vilja fastna i idag när jag har så mycket som jag borde göra är exempelvis att lära mig salsa, för det har jag verkligen ingen talang för. man rör liksom på kroppen på ett mycket märkligt sätt som min kropp inte alls vill röra sig på, så jag tror inte jag skulle VILJA lära mig salsa även om jag hade tid. Men nu har jag inte tid, har faktiskt väldigt ont om tid, så det är ju bra att jag inte lär mig salsa. Plus att jag förkortar mina inlägg på forumet och inte skriver hela ortnamnet. Det kommer jag spara massor av tid på idag tror jag! Mycket mycket nöjd med detta) Man måste ha tomat.
SadamJR Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Mexican Salsa 8 Portioner 225 g Passerad tomat 2 msk Röd chili; krossad 1/2 tsk Kummin; malen 1/2 tsk Oregano 1 tsk Salt 2 Vitlöksklyfta; hackad ELLER 1/4 tsk Vitlökspulver) 2 tsk Vinäger 1/2 Citron; juicen av Blanda alla ingredienser väl. Låt stå i kylen minst tre timmar.
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 🙁 kul! blev du så upphetsad att du inte kunde formulera dig ordentligt? xD Japp, men när inte Gote upptäckte det, brydde jag mig inte om att editera 😄 jag lovar att korrekturläsa uppgifterna jag skickar dit innan jag skickar dit dem 😄
Micke H Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Om du väntar till sista minuten med att göra något, så tar det bara en minut att göra. 😑
SadamJR Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Varför skjuta upp något till morgondagen, som man kan skjuta upp till i övermorgon.
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 Varför vänta med att göra något, när man kan skita i det helt och hållet?
Recommended Posts