Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Nu har jag bajsat två gånger på mindre än en timme. Pazo skulle vara så stolt... 🙂

Postat

Har äntligen skickat iväg en jobbansökan. Dumt nog känner jag mig nöjd med dagen redan, så nu blir det nog mest förströelse i ett par veckor igen 😄

Postat
Har äntligen skickat iväg en jobbansökan. Dumt nog känner jag mig nöjd med dagen redan, så nu blir det nog mest förströelse i ett par veckor igen 😄

akta dig så du inte blir utbränd!

Postat
MÄH det var bara en liten bit! jag bakade två kladdkakor igår så jag la ner den ena i en påse, så den ska med till uppsala. 😄

Är det möjligt att bara äta en liten bit kladdkaka? Varje gång jag har bakat en kladdkaka så har det slutat med att jag käkat upp hela på en gång. Själv. 🙁

Postat

holy crap.

nu ska fick jag mail från rättsgenetik, de vill att jag ska skicka mer info! Undrar om det räcker att topsa kinden.

Postat
du skall inte runka bulle

Rättelse: Du ska inte runka bulle och förlora.

Postat
holy crap.

nu ska fick jag mail från rättsgenetik, de vill att jag ska skicka mer info! Undrar om det räcker att topsa kinden.

😄

Det är ett sätt att sticka ut från mängden.

"Om ni inte kan få ut den information ni behöver från det här topset, tänker jag minsann inte jobba för er..."

Postat
😄

Det är ett sätt att sticka ut från mängden.

"Om ni inte kan få ut den information ni behöver från det här topset, tänker jag minsann inte jobba för er..."

precis 😄

Vore fan så coolt att jobba där. Får försöka ragga tag i min gamla referens och höra om han kommer ihåg mig 🙁

Postat
holy crap.

😄 kul! blev du så upphetsad att du inte kunde formulera dig ordentligt? xD

Postat
holy crap.

its_a_trap.jpg

Postat
åker man E20 från v-borg till u-sala?

(shit vilka effektiva ortsförkortningar, det där sparade jag verkligen jättemycket tid på. Grymt bra faktiskt, har lite ont om tid idag, har en del jag ska pyssla med, så det är bäst att inte fastna i för långa projekt. Ett projekt som jag inte skulle vilja fastna i idag när jag har så mycket som jag borde göra är exempelvis att lära mig salsa, för det har jag verkligen ingen talang för. man rör liksom på kroppen på ett mycket märkligt sätt som min kropp inte alls vill röra sig på, så jag tror inte jag skulle VILJA lära mig salsa även om jag hade tid. Men nu har jag inte tid, har faktiskt väldigt ont om tid, så det är ju bra att jag inte lär mig salsa. Plus att jag förkortar mina inlägg på forumet och inte skriver hela ortnamnet. Det kommer jag spara massor av tid på idag tror jag! Mycket mycket nöjd med detta)

Man måste ha tomat.

Postat

Mexican Salsa

8 Portioner

225 g Passerad tomat

2 msk Röd chili; krossad

1/2 tsk Kummin; malen

1/2 tsk Oregano

1 tsk Salt

2 Vitlöksklyfta; hackad ELLER

1/4 tsk Vitlökspulver)

2 tsk Vinäger

1/2 Citron; juicen av

Blanda alla ingredienser väl. Låt stå i kylen minst tre timmar.

Postat
🙁 kul! blev du så upphetsad att du inte kunde formulera dig ordentligt? xD

Japp, men när inte Gote upptäckte det, brydde jag mig inte om att editera 😄

jag lovar att korrekturläsa uppgifterna jag skickar dit innan jag skickar dit dem 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.