debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 nää, du kan ju prova att ringa upp spelarna du har med i laget och be dem göra mer mål eller så 😛 Var står numrena??
Pazo Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 Hmmm... redan bajsat... men de trycker på ändå... måste vara kaffet... bara en helg utan kaffe å så helt plötsligt är man känslig igen... orka!
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 ey vänta nu... jag tänkte ut några mindre bra svar, och sen insåg jag att de var just mindre bra, så jag skrev dem inte. Sen svarade jag på ett av mina fantasisvar.
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 ... som sanningen att säga var ännu värre
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 det är som att öppna pandoras samlingsbox. bara full med skit.
Overkill Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 det är som att öppna pandoras samlingsbox. bara full med skit. pandora – greatest shit
Overkill Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 nu har jag duschat. idag ska jag tillbaka till uppsala 🙂
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 pandora – greatest shit shit is the shit is the shit
Fidden Postat 12 oktober 2009 Trådstartare Postat 12 oktober 2009 åker man E20 från v-borg till u-sala? (shit vilka effektiva ortsförkortningar, det där sparade jag verkligen jättemycket tid på. Grymt bra faktiskt, har lite ont om tid idag, har en del jag ska pyssla med, så det är bäst att inte fastna i för långa projekt. Ett projekt som jag inte skulle vilja fastna i idag när jag har så mycket som jag borde göra är exempelvis att lära mig salsa, för det har jag verkligen ingen talang för. man rör liksom på kroppen på ett mycket märkligt sätt som min kropp inte alls vill röra sig på, så jag tror inte jag skulle VILJA lära mig salsa även om jag hade tid. Men nu har jag inte tid, har faktiskt väldigt ont om tid, så det är ju bra att jag inte lär mig salsa. Plus att jag förkortar mina inlägg på forumet och inte skriver hela ortnamnet. Det kommer jag spara massor av tid på idag tror jag! Mycket mycket nöjd med detta)
Gote Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 ja, E20 och sen E18. fast jag åker tåg TAR TÅGET MOTOVÄGEN?!?!!? 🙂
Overkill Postat 12 oktober 2009 Postat 12 oktober 2009 idag åker jag dessutom första klass! vilket betyder att jag har internet mellan herrljunga och stockholm 🙂
Recommended Posts