Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

ey vänta nu... jag tänkte ut några mindre bra svar, och sen insåg jag att de var just mindre bra, så jag skrev dem inte. Sen svarade jag på ett av mina fantasisvar.

Postat

åker man E20 från v-borg till u-sala?

(shit vilka effektiva ortsförkortningar, det där sparade jag verkligen jättemycket tid på. Grymt bra faktiskt, har lite ont om tid idag, har en del jag ska pyssla med, så det är bäst att inte fastna i för långa projekt. Ett projekt som jag inte skulle vilja fastna i idag när jag har så mycket som jag borde göra är exempelvis att lära mig salsa, för det har jag verkligen ingen talang för. man rör liksom på kroppen på ett mycket märkligt sätt som min kropp inte alls vill röra sig på, så jag tror inte jag skulle VILJA lära mig salsa även om jag hade tid. Men nu har jag inte tid, har faktiskt väldigt ont om tid, så det är ju bra att jag inte lär mig salsa. Plus att jag förkortar mina inlägg på forumet och inte skriver hela ortnamnet. Det kommer jag spara massor av tid på idag tror jag! Mycket mycket nöjd med detta)

Postat
ja, E20 och sen E18. fast jag åker tåg

TAR TÅGET MOTOVÄGEN?!?!!? 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.