Pico Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 (redigerat) vem fick 5000 då? 😮 Ibland tänker man för mycket... 🙂 Tänkte bara svara med "Aheeem...." osså se ifall du tog det som att det var jag som fick den. Sen skulle någon jeppe kolla upp det och säga att jag inte tog den. Där svarar jag då att det bara var ett skämt för att bara få "Yeah right" kastat i fejjan på mig. Så därför avstod jag. 😄 (Inga "yeah right" på det där nu) 😉 Redigerat 11 oktober 2009 av Pico
Dingbats Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Mr Walkway, take me to the building, fuck you.
Fidden Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Postat 11 oktober 2009 Hurru debatt, är det inte bättre att du tradear i ditt nuvarande lag istället för att göra ett helt nytt 😉
Pico Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 NÄJJÄ, jag ger upp... skall försöka sova lite. Tror jag kommer behöva hammare mot huvud-metoden ikväll... 😉
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Hur säljer man spelare eller byter ut spelare i det där nhl-grejset...?
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Hurru debatt, är det inte bättre att du tradear i ditt nuvarande lag istället för att göra ett helt nytt 🙂 Jag tryckte fel. Sedan gick inte datorn alls, fick starta om. Skitspel. Vad kostar det att köpa spelare? Fick ni också upp mastercard-sidan? 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Mina kossor sover aldrig.. 😉
Fidden Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Postat 11 oktober 2009 Jag tryckte fel.Sedan gick inte datorn alls, fick starta om. Skitspel. Vad kostar det att köpa spelare? Fick ni också upp mastercard-sidan? 😉 Det kostar ingenting om du har trades kvar, vilket du har. 4 st för att vara exakt.
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Är det bara hos mej datorskärmen flimrar när man är inne på NHL-et?? 😉
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Det kostar ingenting om du har trades kvar, vilket du har. 4 st för att vara exakt. Märkligt, för jag fick upp mastercardsidan direkt. Men för att köpa spelare måste man väl sälja först? Man ligger ju fasligt nära $30M. 😉
Fidden Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Postat 11 oktober 2009 Märkligt, för jag fick upp mastercardsidan direkt. Men för att köpa spelare måste man väl sälja först? Man ligger ju fasligt nära $30M. 😉 Du ska inte klicka på "buy trades", du har redan trades att använda. Du ska bara klicka på minustecknet bredvid spelaren som du vill sälja. När han sålts dyker det upp ett grönt plustecken istället.
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Nu sålde jag Daniel Sedin, för jag visste inte hurman bara förpassar honom till reservbänken eller fysiorummet. Köpte en annan gubbe - Daniel Alfredsson, utan att kunna ett skit om Hocky-Bocky...
Fidden Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Postat 11 oktober 2009 Brabra. hoppas du inte råkade betala nåt med mastercard då 😉
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Brabra. hoppas du inte råkade betala nåt med mastercard då 🙂 Nej, det hade blivit djävligt svårt!! Jag har ju inte ens nåt. 😉 Kan man ändra taktik och sånt i spelet?
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Varför försvinner alla bomber jackets nu plötsligt från marknaden. E d bara för att deska höja tlll skithöga priser nu snart när vintern kommer? Jag ska äta glass m björnbär nu. Ringa Telia ska jag också. Fräckt va?! Inte bra att sova i en soffa utan ryggstöd i timmar...
debatt Postat 11 oktober 2009 Postat 11 oktober 2009 Ja huvva 😑 Gonatt God väl genomstekt lite småknaprig natt! 😛
Fidden Postat 11 oktober 2009 Trådstartare Postat 11 oktober 2009 Nej, det hade blivit djävligt svårt!!Jag har ju inte ens nåt. 😛 Kan man ändra taktik och sånt i spelet? nää, du kan ju prova att ringa upp spelarna du har med i laget och be dem göra mer mål eller så 😑
Recommended Posts