Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
okej, tex en sånhä? http://www.computercity.se/Products/Product.aspx?id=1459452

Så det kommer inte spela någon roll i prestanda, alltså överföringshastighet beroende på vilken jag köper?

Datorns prestanda i övrigt kan säkert påverkas negativt av USB-grunkan, typ om du kör USB-ljudkort samtidigt eller så, men internettet lär nog gå ungefär lika lika.

Annars kan du ju köra den stationära datorn trådad, finns ju liksom inte nån större idé att köra trådlöst om datorn står still 😆

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Datorns prestanda i övrigt kan säkert påverkas negativt av USB-grunkan, typ om du kör USB-ljudkort samtidigt eller så, men internettet lär nog gå ungefär lika lika.

Annars kan du ju köra den stationära datorn trådad, finns ju liksom inte nån större idé att köra trådlöst om datorn står still 😆

När vi skulle skaffa sånt till datorn hemma hos pappa så blev jag avrådd att ha USB-grunka, framförallt om man spelar spel eller tankar för den ballar lätt ur.

Postat

Annars kan du ju köra den stationära datorn trådad, finns ju liksom inte nån större idé att köra trådlöst om datorn står still 😄

vi har flera stationära på olika våningar så det blir massa kablar och skulle vara gött o slippa. 😆

Postat
När vi skulle skaffa sånt till datorn hemma hos pappa så blev jag avrådd att ha USB-grunka, framförallt om man spelar spel eller tankar för den ballar lätt ur.

grotesco-style?

Postat
DÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅR DUUUU: USB-GRUNKA! SIDA 394 AV LÄNGSTA! KASSETTPORTA!

😆

haha, nu tror mina pärents att jag är galen som sitter och garvar för mig själv.

Postat (redigerat)
DÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅR DUUUU: USB-GRUNKA! SIDA 394 AV LÄNGSTA! KASSETTPORTA!

😆 hahahahaha smiley-laughing004.gif

Edit: Även smiley-laughing001.gif

Redigerat av Memphis
Postat
vi har flera stationära på olika våningar så det blir massa kablar och skulle vara gött o slippa. 😆

blir nog som overkill säger stabilare med pci-prylen... fast jag skulle tänka efter mer än en gång innan jag proppade in nånting märkt med "D-link" i min dator...

Postat
😆 hahahahaha smiley-laughing004.gif

Edit: Även smiley-laughing001.gif

ungefär så ja 😄

jag var nog mer den undre smilfinken, är lite stel i nacken efter gårdagens flytthjälpande så några huvudrullningar blir det inte 😄

Postat
blir nog som overkill säger stabilare med pci-prylen... fast jag skulle tänka efter mer än en gång innan jag proppade in nånting märkt med "D-link" i min dator...

Varför????!!!?? 😮😕

Postat

letade efter pucko förut på ica men det fanns inte. har sett det förut i sånt där storpack ni vet (1,5 eller 2 liter), men närå.

och det är för övrigt jättelamt att skämta om pucko nu

Postat (redigerat)
dåååååligt rykte

asså okej.. ungefär som pazos mamma har! 😕

Redigerat av Memphis
Postat
öh, kära datanördar, typ micke eller nån. Jag ska köpa trådlöst till lägenheten. En sånhär http://www.computercity.se/Products/Product.aspx?id=1520161

behöver man köpa en sånhär till datorn också då? http://www.computercity.se/Products/Product.aspx?id=1459585

För datorn måste ju fånga upp signalen ju? ... 😕 jag e hyfsat bra på datorer men har aldrig grejat me trådlöst bara. be gentle. 😮

Huvudsaken är att man har råd.

Postat
letade efter pucko förut på ica men det fanns inte. har sett det förut i sånt där storpack ni vet (1,5 eller 2 liter), men närå.

och det är för övrigt jättelamt att skämta om pucko nu

Du får kanske utrusta pazo med nåt slags tracking-chip och ta med en GPS när ni går och handlar tillsammans...

Postat
Du får kanske utrusta pazo med nåt slags tracking-chip och ta med en GPS när ni går och handlar tillsammans...

han bor fem kilometer bort så orka handla tillsammans 😕 nu har han iofs cykel men ändå

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.