Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 okej, tex en sånhä? http://www.computercity.se/Products/Product.aspx?id=1459452 Så det kommer inte spela någon roll i prestanda, alltså överföringshastighet beroende på vilken jag köper? Datorns prestanda i övrigt kan säkert påverkas negativt av USB-grunkan, typ om du kör USB-ljudkort samtidigt eller så, men internettet lär nog gå ungefär lika lika. Annars kan du ju köra den stationära datorn trådad, finns ju liksom inte nån större idé att köra trådlöst om datorn står still 😆
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 hint: nazityskland Jaha, SS... varför skrev de inte det då 😆
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Datorns prestanda i övrigt kan säkert påverkas negativt av USB-grunkan, typ om du kör USB-ljudkort samtidigt eller så, men internettet lär nog gå ungefär lika lika. Annars kan du ju köra den stationära datorn trådad, finns ju liksom inte nån större idé att köra trådlöst om datorn står still 😆 När vi skulle skaffa sånt till datorn hemma hos pappa så blev jag avrådd att ha USB-grunka, framförallt om man spelar spel eller tankar för den ballar lätt ur.
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Datorns prestanda i övrigt kan säkert påverkas negativt av USB-grunkan, typ om du kör USB-ljudkort samtidigt eller så, men internettet lär nog gå ungefär lika lika. Annars kan du ju köra den stationära datorn trådad, finns ju liksom inte nån större idé att köra trådlöst om datorn står still 😄 vi har flera stationära på olika våningar så det blir massa kablar och skulle vara gött o slippa. 😆
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 Men Pernilla blir så lätt svartsjuk... 😄 visst fan... YOKO! 😆
Neosus Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Paaaaanta mera oooooh paaaanta mera paaaanta meeeera ooooh panta mera .
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 När vi skulle skaffa sånt till datorn hemma hos pappa så blev jag avrådd att ha USB-grunka, framförallt om man spelar spel eller tankar för den ballar lätt ur. grotesco-style?
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 grotesco-style? DÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅR DUUUU: USB-GRUNKA! SIDA 394 AV LÄNGSTA! KASSETTPORTA!
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 känns som jag måste hinna upp till 2k innan cutten.
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 DÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅR DUUUU: USB-GRUNKA! SIDA 394 AV LÄNGSTA! KASSETTPORTA! 😆 haha, nu tror mina pärents att jag är galen som sitter och garvar för mig själv.
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 (redigerat) DÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅR DUUUU: USB-GRUNKA! SIDA 394 AV LÄNGSTA! KASSETTPORTA! 😆 hahahahaha Edit: Även Redigerat 27 september 2009 av Memphis
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 vi har flera stationära på olika våningar så det blir massa kablar och skulle vara gött o slippa. 😆 blir nog som overkill säger stabilare med pci-prylen... fast jag skulle tänka efter mer än en gång innan jag proppade in nånting märkt med "D-link" i min dator...
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 😆 hahahahaha Edit: Även ungefär så ja 😄 jag var nog mer den undre smilfinken, är lite stel i nacken efter gårdagens flytthjälpande så några huvudrullningar blir det inte 😄
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 många schyssta meloner på discovery ikväll...
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 blir nog som overkill säger stabilare med pci-prylen... fast jag skulle tänka efter mer än en gång innan jag proppade in nånting märkt med "D-link" i min dator... Varför????!!!?? 😮😕
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 letade efter pucko förut på ica men det fanns inte. har sett det förut i sånt där storpack ni vet (1,5 eller 2 liter), men närå. och det är för övrigt jättelamt att skämta om pucko nu
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 många schyssta meloner på discovery ikväll... Vad för slags meloner? 😕
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 vad hände förresten med mjölkpaketen med 2 liter? aslänge sen man såg dom
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 (redigerat) dåååååligt rykte asså okej.. ungefär som pazos mamma har! 😕 Redigerat 27 september 2009 av Memphis
SadamJR Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 öh, kära datanördar, typ micke eller nån. Jag ska köpa trådlöst till lägenheten. En sånhär http://www.computercity.se/Products/Product.aspx?id=1520161 behöver man köpa en sånhär till datorn också då? http://www.computercity.se/Products/Product.aspx?id=1459585 För datorn måste ju fånga upp signalen ju? ... 😕 jag e hyfsat bra på datorer men har aldrig grejat me trådlöst bara. be gentle. 😮 Huvudsaken är att man har råd.
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 Vad för slags meloner? 😕 mest krossade...
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 letade efter pucko förut på ica men det fanns inte. har sett det förut i sånt där storpack ni vet (1,5 eller 2 liter), men närå. och det är för övrigt jättelamt att skämta om pucko nu Du får kanske utrusta pazo med nåt slags tracking-chip och ta med en GPS när ni går och handlar tillsammans...
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Du får kanske utrusta pazo med nåt slags tracking-chip och ta med en GPS när ni går och handlar tillsammans... han bor fem kilometer bort så orka handla tillsammans 😕 nu har han iofs cykel men ändå
Recommended Posts