Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
under vilken kategori på thomann hittar man hörlurar? 🙂

DV247 har bättre priser 😄

Postat

Jag har ett par Shure SCL-2 nu som har börjat glappa. Skulle vilja något liknande fast lite billigare, orkar inte lägga ut 700 om dom går sönder sen igen ändå.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Jag har ett par Shure SCL-2 nu som har börjat glappa. Skulle vilja något liknande fast lite billigare, orkar inte lägga ut 700 om dom går sönder sen igen ändå.

Det kanske går att laga dom... 🙂

Postat

Har en känsla av att jag skickade några obegripliga mess till pazo, men jag vågar inte kolla i outboxen xD

Postat
Har en känsla av att jag skickade några obegripliga mess till pazo, men jag vågar inte kolla i outboxen xD

han sa det 😄 skrev till mig att "fidden har druckit öl och skickar massa sms nu" 😄

Postat

Kom inte ur sängen förrän 12 idag, och kunde inte äta något förrän tre timmar senare. Jag är nog för gammalt för sånt där.

Postat

Jag var nog nåt mellanting... Lite för mycket för att vara lagom, lite för lite för att dansa naken på podiet.

Postat
nu spelar [ingenting] på v-dala och jag är i vänersborg 😄

Sånt är så fruktansvärt SURT. Är fortfarande kvar i en grupp på facebook där man får meddelanden om vilka som spelar på studentpuben i linköping, typ "Hej, dessa överstyva banden får du INTE höra live". [ingenting] spelade där nyss också 😄

Postat
Sånt är så fruktansvärt SURT. Är fortfarande kvar i en grupp på facebook där man får meddelanden om vilka som spelar på studentpuben i linköping, typ "Hej, dessa överstyva banden får du INTE höra live". [ingenting] spelade där nyss också 😄

ja det är lite synd. men men

Postat

Dagens pinsamma situation: en tjej som är kompis till en kompis till en kompis knackar mig på axeln på en spelning och går in för en kram men jag tar för givet att hon menar nån annan, för jag har bara träffat henne en gång förut => hehehe...

Postat

"Överstyva"?

När såg du bob hund första gången?

Postat

överstyv är nog jönköpingska... 😄

bob hund såg jag på kåren i göteborg någon gång runt 99. Den spelningen var bäst.

Postat
Dagens pinsamma situation: en tjej som är kompis till en kompis till en kompis knackar mig på axeln på en spelning och går in för en kram men jag tar för givet att hon menar nån annan, för jag har bara träffat henne en gång förut => hehehe...

haha, najs. vad var det för spelningen? nått lokalt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.