debatt Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Haha tog ett tag innan jag såg det var en lampa. 😆 Nu fattar jag inte... det är ju en sån där som ofta finns i svart eller antikoxiderad metall med kupa.
joachime Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Han fick det med motiveringen att han "tänt hopp om en bättre framtid". Vad ska han få om han faktiskt är med om att skapa en bättre framtid?
Micke H Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Haha tog ett tag innan jag såg det var en lampa. 😆 😳
Micke H Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 (redigerat) Från en "väns" statusuppdatering på Facebook: "Från och med nu så skiter jag i folk för folk skiter i mig, jag är tydligen inte värd någonting. Jag stänger av min hjärna för att slippa tänka på det och stänger av mitt hjärta för att sluta känna överhuvudtaget, jag ska sluta bry mig om folk och sluta hjälpa dem och stötta dem, för jag får inget tillbaka ändå..." Efter det tog jag bort henne som "vän"... 😆 Redigerat 9 oktober 2009 av Micke H
Overkill Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Från en "väns" statusuppdatering på Facebook: "Från och med nu så skiter jag i folk för folk skiter i mig, jag är tydligen inte värd någonting. Jag stänger av min hjärna för att slippa tänka på det och stänger av mitt hjärta för att sluta känna överhuvudtaget, jag ska sluta bry mig om folk och sluta hjälpa dem och stötta dem, för jag får inget tillbaka ändå..." Efter det tog jag bort henne som "vän"... 😆 way to be supportive 😳
Micke H Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Japp! 😲 Jag vet inte ens varför hon addade mig. 😆 Hon stötte på min basist på förra årets Halloween-fest, och vi sa inte mer än flaskpost till varandra. Vill minnas att min basist tyckte hon var klängig och dumpade henne. 😳
debatt Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 ofta obama fick fredspriset Hur ofta? Vem är Ofta? Heter inte han Skjul eller nåt? 😆
Dingbats Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 woohoo, jag får tolv kronor mer i månan av csn nästa termin 😆
debatt Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 woohoo, jag får tolv kronor mer i månan av csn nästa termin 😆 Det blir 36 plektrum om året!!
Overkill Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 woohoo, jag får tolv kronor mer i månan av csn nästa termin 😆 varför det?
Dingbats Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 varför det? De har ju höjt studiebidraget, du borde också få det.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Är det hemma hos dig? Är det DIN lampa? 😆 Nej det är hans mamma!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Nu så ska vi äta lite havre här....
Recommended Posts