Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag ber om ursäkt för pianolärartråden Fidden.
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Jag ber om ursäkt för pianolärartråden Fidden. godtagen. I snitt, hur många gånger ber du om ursäkt om dagen?
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Nu ska jag lägga mig strax, men ni ska få en formel. DAGENS FORMEL: Derivatan av f(x) = e^u(x) f'(x) = e^u(x) * u'(x)
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 godtagen. I snitt, hur många gånger ber du om ursäkt om dagen? Det här var första gången på länge. Ber om ursäkt bara när jag insett att jag gjort nåt som nån annan blev ledsen över. Att be om ursäkt utan att förstå gör jag aldrig för då är det ingen kraft bakom orden för mig.
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Nu ska jag lägga mig strax, men ni ska få en formel. DAGENS FORMEL: Derivatan av f(x) = e^u(x) f'(x) = e^u(x) * u'(x) Formler är nästan värre än kroppsvätskor.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Att be om ursäkt utan att förstå gör jag aldrig för då är det ingen kraft bakom orden för mig. Samma här. U = R * I Sedär, en bonus.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 (redigerat) Formler är nästan värre än kroppsvätskor. så du skulle hellre dricka Ullas slidsekret än att läsa formler som räknar ut jordens gravitonskraft i förhållande till månens? Redigerat 8 oktober 2009 av Analogfreak
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Blev som sagt provocerad, trots att det förmodligen inte var mig provokationen var riktad mot.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Blev som sagt provocerad, trots att det förmodligen inte var mig provokationen var riktad mot. Nej jag ville ju inte göra dig nåt ont.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag ska äta nåt för jag har ont i huvet 😕
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Nattinatt, lägger mig jag också. under dingbats.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 då kan jag vara ärten så ligger jag under er Jag trodde bara det var tjejer som hade en liten ärta... 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Mina fötter är större än ett C-moll
Pazo Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Å SEEEEE PÅ MEEEEEEJJJJ.... ÅÅÅHÅÅÅÅ I DDDJUUUUUPA VAATTEEEEEN
Recommended Posts