Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Du simmar som en fisk Du luktar som en fisk Du smakar som en fisk Du är nog inte frisk
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 om den simmar som en fisk, luktar som en fisk, och smakar som en fisk, så är det nog en fisk.
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag vill ha en tjejSom kan se på mej Och sedan säja hej Hej du, du är min grej tja Refr Hon ska bli min flickvän, flickvän (fyra gånger) Allt som behövs.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Du låter som en truck Allt flyter som en puck Jag drar en lättad suck Vill du ha ett fuck
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Du ser ut som loa Bär dig åt som loa Samma röst som loa Eller iallafall som hans värdelösa brorsa
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Freaka inte nu, men jag vill ta dig på brösten. Jag vet inte om det var en textrad eller inte.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag har aldrig velat ta nån på brösten förresten. Fattar inte vad som skulle vara så sexigt med bröst.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag tog dig som en hora Så du kan sluta snora Jag heter inte Tora Lucia jag vill kora
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag har aldrig velat ta nån på brösten förresten. Fattar inte vad som skulle vara så sexigt med bröst. Skulle du vägra röra en kvinnas tuttar?
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Första versen till en text jag faktiskt har skrivit på allvar för att tynga ner stämningen lite: önskar att jag blivit väckt eller inte somnat alls vart uppe hela natten och ritat på din hals med tusch eller med bläck?
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 jag ville verkligen åt morsans bröst när jag var liten... fast jag får inte säga varför.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Skulle du vägra röra en kvinnas tuttar? Bropå vems. Jag kanske inte skulle säga nej om hon bad mig, men jag skulle aldrig komma på tanken själv. Det är liksom inget sexigt.
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Första versen till en text jag faktiskt har skrivit på allvar för att tynga ner stämningen lite: önskar att jag blivit väckt eller inte somnat alls vart uppe hela natten och ritat på din hals med tusch eller med bläck? den var bra.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Bropå vems. Jag kanske inte skulle säga nej om hon bad mig, men jag skulle aldrig komma på tanken själv. Det är liksom inget sexigt. Jag tror dom flesta kvinnor vill att en kille ska tända på hennes bröst.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 den var bra. Tack. Den känns lite sådär när jag skriver ner den men gjort är gjort.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag tror dom flesta kvinnor vill att en kille ska tända på hennes bröst. Låt mig vara ärlig och säga att jag tror inte att det faktum att jag inte tänder på bröst är det största hindret som ligger framför mig när det gäller min framgång hos tjejerna.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag ville verkligen åt morsans bröst när jag var liten... fast jag får inte säga varför. Får du inte för henne?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Låt mig vara ärlig och säga att jag tror inte att det faktum att jag inte tänder på bröst är det största hindret som ligger framför mig när det gäller min framgång hos tjejerna. Nej det tror inte jag heller.. Det är ju inte det första man säger precis...
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Jag tror dom flesta kvinnor vill att en kille ska tända på hennes bröst. brinnande busken har jag hört om men... 🙂
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 FLICKVÄN Jag vill ha en tjej Som kan se på mej Och sedan säja hej Hej du, du är min grej Refr Hon ska bli min flickvän, flickvän (fyra gånger) Sen blir allting bra Det blir hon och jag Livet varje dag Blir som det ska va Refr Hon ska bli min flickvän, flickvän (fyra gånger)
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Får du inte för henne? Men hallå, det involverar ett för dagen bannlyst ord.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 brinnande busken har jag hört om men... 🙂 Jag menade ju inte tutta på tuttarna...
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 FLICKVÄN Jag vill ha en tjej Som kan se på mej Och sedan säja hej Hej du, du är min grej Refr Hon ska bli min flickvän, flickvän (fyra gånger) Sen blir allting bra Det blir hon och jag Livet varje dag Blir som det ska va Refr Hon ska bli min flickvän, flickvän (fyra gånger) YEEEAAAH! Heman hunters måste göra comeback med dendär
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Men hallå, det involverar ett för dagen bannlyst ord. Ordet "sjuk" som vi inte får använda mer?
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 FLICKVÄN Jag vill ha en tjej Som kan se på mej Och sedan säja hej Hej du, du är min grej Refr Hon ska bli min flickvän, flickvän (fyra gånger) Sen blir allting bra Det blir hon och jag Livet varje dag Blir som det ska va Refr Hon ska bli min flickvän, flickvän (fyra gånger) C, F, Am, G Brygga (Em, F, Dm, G): En tjeeeeej det är var jag vill haaaaaaaaaaa-aaaaa C, F, Am, G C
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Ordet "sjuk" som vi inte får använda mer? ja för "sjuk" är ju en kroppsvätska 🙂
Recommended Posts