debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Som jag fattade det så gällde det dock bara kroppsvätskor. lymfkörtelvätska fontänorgasm
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Ok, bara en minut kvar, kläm ur er det sista. Har du känt lukten av ett lik som dött av hepatit-C? Jag säger bara fy fan vilken jävla stank...
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 (redigerat) Vill på intet sätt framstå som någon diktator, men under följande dygn är det följande som gäller. Varje omnämnande av kroppsfunktioner och kroppsvätskor är absolut förbjudet. Lycka till. Redigerat 8 oktober 2009 av SadamJR
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 När jag jobbade på bårhus så fick jag se när dom sågat upp hela bröstkorgen på lik. Det såg inte alls trevligt ut. Men det som luktar värst är när dom öppnar buken och all kroppsvätska med galla och magsaft rinner ut... Det är så man vill spy..
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Tänk om man var överjävligt jävla bra på att kräma ur sig låttexter hela tiden. Vad härligt det vore.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Tänk om man var överjävligt jävla bra på att kräma ur sig låttexter hela tiden. Vad härligt det vore. Blunda och tänk på en vacker tjej 😑
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Blunda och tänk på en vacker tjej 😑 Hur skulle det hjälpa menar du?
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 När jag jobbade på bårhus så fick jag se när dom sågat upp hela bröstkorgen på lik.Det såg inte alls trevligt ut. Men det som luktar värst är när dom öppnar buken och all kroppsvätska med galla och magsaft rinner ut... Det är så man vill spy.. Woho, det höll i 3 minuter 😑
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Då kanske det väcks känslor och tankar inom dig som ger dig inspiration till texter... så tänkte jag 😑
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Woho, det höll i 3 minuter 😑 Hade just tänkt skriva det. Vår lobotomerade vän hade andra planer.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Woho, det höll i 3 minuter 😑 Vilket?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag vet inte vad ni andra har lovat varandra... 😑
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Hade just tänkt skriva det. Vår lobotomerade vän hade andra planer. Det ord du just skrev som börjar på l - hur är det med det? 😑
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Hade just tänkt skriva det. Vår lobotomerade vän hade andra planer. Jag ser inte dig som en vän!
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Det ord du just skrev som börjar på l - hur är det med det? 😑 Jo, men det är ju kört. Analysen är det väl inget fel på.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Då kanske det väcks känslor och tankar inom dig som ger dig inspiration till texter... så tänkte jag 😑 Inspirationen är inte det stora problemet, det är att få ner nåt bra på papper.
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Lite synd att ni/vi ger upp den fria dagen nu efter AFs inlägg. Jag hade behövt lägga band på mig.
Recommended Posts