debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Varför? Mensblod. Därför att de inte har någon kontakt med mig. Kan väl inte påstå att jag har någon kontakt med släkten överhuvudtaget. Ingen av dem bor i denna stad (jo en förresten) eller knappt någon ens i detta land.
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Så det är saker som kommer ut ur kroppen som gäller eller?
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 fittslem spermabajs kisskräm diarré innanför förhuden idag
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Så det är saker som kommer ut ur kroppen som gäller eller? Ja de tycker jag
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Så det är saker som kommer ut ur kroppen som gäller eller? Tanken var nåt åt det hållet. Du som är biolog borde väl veta det mesta om detta. Smegma.
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Händelserik dag imorgon. På morgonen kanske farsan väcker mig för att han behöver en tolk när det kommer en engelsman till hans företag. 😱 Sen på kvällen ska jag åka till jönnet o gå på bob hund 🥰
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 då ska jag prata hela dagen om glidslem.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Vågar man smaka på bariumklorid, kopparnitrat, kopparsulfat och svavelsyra?
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Därför att de inte har någon kontakt med mig.Kan väl inte påstå att jag har någon kontakt med släkten överhuvudtaget. Ingen av dem bor i denna stad (jo en förresten) eller knappt någon ens i detta land. Vill du inte ha nån kontakt? Blodkroppar och blodplättar.
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 natriumklorid ska du hålla dig borta från, så jääävla farligt!
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 (redigerat) HAHAHAHAHAH!!!!! Fyfan! Trodde aldrig det skulle komma med! Sebbe, Marcus å jag kom på det när vi drack ö! SJUKT kul hade vi 😄 HAHAHAH!!! 😱🥰 EDIT: Länk: http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa-or...dtakt.1315.html Redigerat 8 oktober 2009 av Pazo
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Händelserik dag imorgon. På morgonen kanske farsan väcker mig för att han behöver en tolk när det kommer en engelsman till hans företag. 😱Sen på kvällen ska jag åka till jönnet o gå på bob hund 🥰 Han kanske väcker dig halv nio, precis som en gammal tant?
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa-or...dtakt.1315.html 😱🥰
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 HAHAHAHAHAH!!!!!Fyfan! Trodde aldrig det skulle komma med! Sebbe, Marcus å jag kom på det när vi drack ö! SJUKT kul hade vi 😄 HAHAHAH!!! 😱🥰 EDIT: Länk: http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa-or...dtakt.1315.html 😄
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Hahaha 😱 våldtäckt!!! "Nej, snälla, täck mig inte. Jag vill ligga här utan min filt på mig, NOOOOOOOO!"
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 urin; sperma; slem; snor; saliv; tårar; svett; lymfvätska; magsaft; galla; lubrikation; mjölk; fostervatten
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Vill du inte ha nån kontakt? Blodkroppar och blodplättar. Egentligen inte. Eller jo kanske... Californien (USA) Finland Spanien Ryssland Tyskland England . . . Skåneland o Norrland . . .
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 får man nämna mjälte, njurar, hjärta, huvud imorgon?? Eller nämna sjukdomar av fysisk eller psykisk karaktär?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Var det nån som ropade efter bollen?
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 får man nämna mjälte, njurar, hjärta, huvud imorgon?? Eller nämna sjukdomar av fysisk eller psykisk karaktär? Jag förstår att detta blir svårt för dej, men du kanske kan tänka dej ett dygn utan att nämna sjukdomar.
Recommended Posts