Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Proklamerar härmed fredagen den 9 oktober en dag fri från kroppsfunktioner på Den allmännasnacktråden. Inget bajsande, inget pinkande, inget knullande, inget näsblod. Ingen lär väl bry sig, men om ni ändå vill satsa på detta kan ni ju ägna timmen som är kvar av den 8 oktober till att skriva av er. Jag är på.
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 ööh? så om din mamma har 10 syskon har alla 10 syskon 10 barn var? 😳 Morfar hade totalt 25 barn
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Proklamerar härmed fredagen den 9 oktober en dag fri från kroppsfunktioner på Den allmännasnacktråden. Inget bajsande, inget pinkande, inget knullande, inget näsblod. Ingen lär väl bry sig, men om ni ändå vill satsa på detta kan ni ju ägna timmen som är kvar av den 8 oktober till att skriva av er. Får man äta?
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Kan vi inte bara säg akroppsvätskor + bajs?.. eller helt enkelt... kroppsutsöndringar?
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag är på. Sperma. Var tvungen att få det ut mej. Nu är jag beredd.
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Kan vi inte bara säg akroppsvätskor + bajs?.. eller helt enkelt... kroppsutsöndringar? så jag får inte säga "FAN VILKET SVETTIGT REP" imorgon?
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 😳 Jag vill poängtera att det du citerade var en hypotetisk situation. Min fantasi. 😛😄 Sedär. Din egen fantasi - tänk vad genuint ÄKTA det skulle framstå. Du behöver inte ens öva innan... 😉
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 så jag får inte säga "FAN VILKET SVETTIGT REP" imorgon? Nepp! Du får säga att din tisha är blöt.. men inte varför!
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Får man äta? Det går bra, och du behöver bara hålla dej till på lördag. Skämt åsido, menade bara att man kunde låta bli att skriva om funktionerna på fredagen. Vad du gör i övrigt är din sak.
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Sperma. Var tvungen att få det ut mej. Nu är jag beredd. Bollen ligger på straffpunkten, målvakten har gått och köpt korv. 😳
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Blir alltmer övertygad om att debatt är oskuld. Nej, den försvann för längesedan. Utan att jag ens blödde.
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Det går bra, och du behöver bara hålla dej till på lördag. Skämt åsido, menade bara att man kundelåta bli att skriva om funktionerna på fredagen. Vad du gör i övrigt är din sak. Får man berätta att man äter?
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Bollen ligger på straffpunkten, målvakten har gått och köpt korv. 😛 HAHAHAHA!! 😳
Neosus Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Näe om man skulle ta och b....b.........b......... babbla lite
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Min armbåge krånglade mindre under dagen idag än tidigare. Tror t.o.m. att jag ska spela lite akustisk gitarr så att grannarna vaknar, om en stund. Jag nös rätt friskt på bussen. Jag nyser av mycket. 20-30 gånger per dag när jag är frisk. Jag sket i förmiddags. Jag tror inte jag ska få kräkinfluensa.
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 När jag nyser låter det som en stor arg hund som skäller.
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Nepp! Du får säga att din tisha är blöt.. men inte varför! Om ens tjej heter Tisha, får man säga att hon är blöt? Det är ok väl? För man pratar ju inte om sig själv! 😳
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 När jag nyser låter det som en stor arg hund som skäller. Vi är ganska lika därvid! 😳
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag har ingen kontakt alls med mina kusiner. Varför? Mensblod.
Recommended Posts