Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Proklamerar härmed fredagen den 9 oktober en dag fri från kroppsfunktioner på Den allmänna

snacktråden. Inget bajsande, inget pinkande, inget knullande, inget näsblod. Ingen lär väl bry sig,

men om ni ändå vill satsa på detta kan ni ju ägna timmen som är kvar av den 8 oktober till att

skriva av er.

Jag är på.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Proklamerar härmed fredagen den 9 oktober en dag fri från kroppsfunktioner på Den allmänna

snacktråden. Inget bajsande, inget pinkande, inget knullande, inget näsblod. Ingen lär väl bry sig,

men om ni ändå vill satsa på detta kan ni ju ägna timmen som är kvar av den 8 oktober till att

skriva av er.

Får man äta?

Postat
😳

Jag vill poängtera att det du citerade var en hypotetisk situation. Min fantasi.

😛😄

Sedär. Din egen fantasi - tänk vad genuint ÄKTA det skulle framstå.

Du behöver inte ens öva innan...

😉

Postat
Får man äta?

Det går bra, och du behöver bara hålla dej till på lördag. Skämt åsido, menade bara att man kunde

låta bli att skriva om funktionerna på fredagen. Vad du gör i övrigt är din sak.

Postat
Sperma. Var tvungen att få det ut mej. Nu är jag beredd.

Bollen ligger på straffpunkten, målvakten har gått och köpt korv. 😳

Postat
Det går bra, och du behöver bara hålla dej till på lördag. Skämt åsido, menade bara att man kunde

låta bli att skriva om funktionerna på fredagen. Vad du gör i övrigt är din sak.

Får man berätta att man äter?

Postat

Min armbåge krånglade mindre under dagen idag än tidigare.

Tror t.o.m. att jag ska spela lite akustisk gitarr så att grannarna vaknar, om en stund.

Jag nös rätt friskt på bussen.

Jag nyser av mycket.

20-30 gånger per dag när jag är frisk.

Jag sket i förmiddags.

Jag tror inte jag ska få kräkinfluensa.

Postat
Nepp!

Du får säga att din tisha är blöt.. men inte varför!

Om ens tjej heter Tisha, får man säga att hon är blöt? Det är ok väl? För man pratar ju inte om sig själv!

😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.