Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
minns bara att vi använde "påven trycker" eller nåt för att komma ihåg den xD

🙂

Allmänna gaslagen ju! Fast den brukar skrivas pV=nRT

Postat
🙂

Allmänna gaslagen ju! Fast den brukar skrivas pV=nRT

Visst ja, så var det 🙂

Vi skrev om den till pV=nTR, så blev det påven trycker. Skitbra, det handlar ju om tryck liksom. Och påven är ju allmänt i gasen.. eller nä. men ändå.

Postat

Så vare!

Sen skyllde hon på gud osv! hon var fan värsta ateisten säkert! bara skyller ifrån sig på gud bara så att alla skulle tro hon var speciall, och Josef inte skulle lämna henne!

Postat

jag har tre kusiner! alla killar, så alla farmor och farfars fem barnbarn är pojkar och tre av deras fyra egna barn är killar. 😳 vore ju soft om min farbrors nya unge var tjej

Postat

Proklamerar härmed fredagen den 9 oktober en dag fri från kroppsfunktioner på Den allmänna

snacktråden. Inget bajsande, inget pinkande, inget knullande, inget näsblod. Ingen lär väl bry sig,

men om ni ändå vill satsa på detta kan ni ju ägna timmen som är kvar av den 8 oktober till att

skriva av er.

Postat
jag har tre kusiner! alla killar, så alla farmor och farfars fem barnbarn är pojkar och tre av deras fyra egna barn är killar. 😛 vore ju soft om min farbrors nya unge var tjej

Men du har ju redan flickvän 😳

Postat
Jag sitter bredvid henne typ hela tiden... men liksom...

"hej jag heter edvin"

"eh hej", vänligt leende, återgår till att plugga matte

...

Hmm. Det verkar uppenbarligen som om hon inte är intresserad. Eller också är hon lite blyg.

Hursomheslt så tycker jag att det enda rätta i detta läget är att köra lite chockartad humor.

"Tjena, Läget? Se här, jag har världens fetaste finne. Vill du trycka?"

Om hon då mot förmodan sitter kvar...

"Ehh... har du bullfitta?"

Chansen finns att hon kommer att tycka att du har helcrazy humor och tänder på det!

Jag tror helt klart på denna taktik.

Har du planerat vilken film ni ska se?

😳

Postat
Hmm. Det verkar uppenbarligen som om hon inte är intresserad. Eller också är hon lite blyg.

Hursomheslt så tycker jag att det enda rätta i detta läget är att köra lite chockartad humor.

"Tjena, Läget? Se här, jag har världens fetaste finne. Vill du trycka?"

Om hon då mot förmodan sitter kvar...

"Ehh... har du bullfitta?"

Chansen finns att hon kommer att tycka att du har helcrazy humor och tänder på det!

Jag tror helt klart på denna taktik.

Har du planerat vilken film ni ska se?

😳

😛

Jag vill poängtera att det du citerade var en hypotetisk situation. Min fantasi.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.