Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 minns bara att vi använde "påven trycker" eller nåt för att komma ihåg den xD 🙂 Allmänna gaslagen ju! Fast den brukar skrivas pV=nRT
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag ska upp tio över sju och köra mamma till jobbet
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag ska upp tio över sju och köra mamma till jobbet Nu börjas det. Snart sitter du där och matar henne med välling.
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 det innebär ju att jag kan ha bilen hela dagen och åka och repa 🙂
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag ska upp 6.30 för att plugga. vara i skolan 8 alltså. Jag är ledig imorgon också.. har jag sagt de?
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag skulle fått en till kusin idag men det blev inte så
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag skulle fått en till kusin idag men det blev inte så Imorgon kanske!
Warpfuz Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag skulle fått en till kusin idag men det blev inte så Glömde betala frakt?
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 🙂 Allmänna gaslagen ju! Fast den brukar skrivas pV=nRT Visst ja, så var det 🙂 Vi skrev om den till pV=nTR, så blev det påven trycker. Skitbra, det handlar ju om tryck liksom. Och påven är ju allmänt i gasen.. eller nä. men ändå.
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Så vare! Sen skyllde hon på gud osv! hon var fan värsta ateisten säkert! bara skyller ifrån sig på gud bara så att alla skulle tro hon var speciall, och Josef inte skulle lämna henne!
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag har tre kusiner! alla killar, så alla farmor och farfars fem barnbarn är pojkar och tre av deras fyra egna barn är killar. 😳 vore ju soft om min farbrors nya unge var tjej
Pazo Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag har mer än 30 kusiner. Jag har nog mer än 100 på mammas sida.
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Proklamerar härmed fredagen den 9 oktober en dag fri från kroppsfunktioner på Den allmänna snacktråden. Inget bajsande, inget pinkande, inget knullande, inget näsblod. Ingen lär väl bry sig, men om ni ändå vill satsa på detta kan ni ju ägna timmen som är kvar av den 8 oktober till att skriva av er.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jag har tre kusiner! alla killar, så alla farmor och farfars fem barnbarn är pojkar och tre av deras fyra egna barn är killar. 😛 vore ju soft om min farbrors nya unge var tjej Men du har ju redan flickvän 😳
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag har nog mer än 100 på mammas sida. ööh? så om din mamma har 10 syskon har alla 10 syskon 10 barn var? 😳
debatt Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag sitter bredvid henne typ hela tiden... men liksom... "hej jag heter edvin" "eh hej", vänligt leende, återgår till att plugga matte ... Hmm. Det verkar uppenbarligen som om hon inte är intresserad. Eller också är hon lite blyg. Hursomheslt så tycker jag att det enda rätta i detta läget är att köra lite chockartad humor. "Tjena, Läget? Se här, jag har världens fetaste finne. Vill du trycka?" Om hon då mot förmodan sitter kvar... "Ehh... har du bullfitta?" Chansen finns att hon kommer att tycka att du har helcrazy humor och tänder på det! Jag tror helt klart på denna taktik. Har du planerat vilken film ni ska se? 😳
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Hmm. Det verkar uppenbarligen som om hon inte är intresserad. Eller också är hon lite blyg.Hursomheslt så tycker jag att det enda rätta i detta läget är att köra lite chockartad humor. "Tjena, Läget? Se här, jag har världens fetaste finne. Vill du trycka?" Om hon då mot förmodan sitter kvar... "Ehh... har du bullfitta?" Chansen finns att hon kommer att tycka att du har helcrazy humor och tänder på det! Jag tror helt klart på denna taktik. Har du planerat vilken film ni ska se? 😳 😛 Jag vill poängtera att det du citerade var en hypotetisk situation. Min fantasi.
Recommended Posts