Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

ungefär som att vara trött men inte orka gå o lägga sig... fast det problemet brukar iofs lösa sig självt.

Postat
Inte i min röva!

BTW dingis... Man behöver inte börja betala tillbaka csn förrän efter ett halvår efter man slutat plugga har jag för mig

Gäller det även bidraget? Så om jag får nästa termins bidrag "indraget" så måste jag betala tillbaka det först när jag slutar plugga?

Postat
Bidraget behöver man ju inte betala tebaks öht? 😕

eller va menaru?

Jag har inget lån. Men om CSN skulle bestämma att jag inte är värd att få nåt bidrag för nästa termin, då får jag pengarna ändå men ska betala tillbaka dem sen igen eller? Eller bara får jag dem inte?

Postat
har du sökt och fått godkännt att få bidrag ett helt år... så fåru bidrag ett helt år...

Säkert? Låter ju najs isåfall.

Det skulle kanske vara att jag har svårt att få bidrag året efter eller?

Postat

Väldigt svårt 🙂

För att få csn för nästa år måste du då ha klarat 45poäng. och om du typ inte klarat alls många poäng betyder det att du är tvungen att plugga utan csn ett tag till du fått ihop dina 45 😕

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Enligt Facebook är det 98% chans att jag får ligga i helgen. ☺️

Vi har noterat det nu

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.