Gote Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 stfu or gtfo or ta en kaka till vettja stfu or gtfo or tektv 🙂
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 hmm. mailade och påminde ett företag där jag sökt jobb men inte fått något svar än.. fick som svar att det var "OOK" att påminna. Betyder det att det inte var ok? O-ok liksom, typ icke-ok? 🙂
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Tror du? 🙂 Men dom är ju i samma lag, vad är det för lag, och varför lägger du in en massa snytingar?
SadamJR Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 hmm. mailade och påminde ett företag där jag sökt jobb men inte fått något svar än.. fick som svar att det var "OOK" att påminna. Betyder det att det inte var ok? O-ok liksom, typ icke-ok? 🙂 Du får väl maila och fråga. Själv skulle jag dock gå dit med fikabröd.
Pico Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag tror Mickeh är lite uttråkad... 🙂 Näe han filmar!
Micke H Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Men dom är ju i samma lag, vad är det för lag, och varför lägger du in en massa snytingar? Ser ut som samma lag, ja. 🙂 Vet inte. Kände för det Snytingar? 🙂
Gote Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 + 🙂 Den tog en stund att dechiffrera. Jag har aldrig sett Stargate Atlantis...
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 🙂 Den tog en stund att dechiffrera. Jag har aldrig sett Stargate Atlantis... Jag är glad att jag lyckades stjäla några värdefulla minuter av ditt liv 🙂
Gote Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag är glad att jag lyckades stjäla några värdefulla minuter av ditt liv 🙂 I gave at the office... 🙂
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 sant, det var manual inc. som jag stal tid ifrån 🙂
Pico Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Heh, denna kom upp som liknande film på ditt klipp Gote.
Recommended Posts