Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

12 den här terminen.

Och matten är på 12 den här terminen och kemin på 9. Vart hittar du 22,5? Jag ser bara att det står att skolan bedömer om man klarar av studierna eller inte.

Postat

jahaja. Jag får väl bunkra upp med de pengarna jag får den här terminen då så de räcker sen när jag inte har några pengar också.

Postat

Om jag bestämmer att jag inte får göra av med mer än 1000 kr i månan så borde jag ju sitta säkert. Då kan jag ju portionera ut pengarna från den här terminen över nästa termin också. Om inte CSN får för sig att jag ska betala tillbaks men då tänker jag försätta mig i koma eller nåt sånt.

Postat
Eller så bara fortsätter du att gå? Eller så tar du en annan kurs?

Fortsätta gå vadå? Fysiken är jag körd i vad jag än gör nu för jag hoppade över en labb, så nu kan jag inte få betyg i kursen. Vadå annan kurs? Går jag tekniskt basår är det de här kurserna som gäller.

Postat

Gör klart resten av fysiken då och komplettera med labben nästa gång den går!

Postat

Om det är nån som kan trixa ihop en utbildning i motvind så är det jag... 😏

Postat (redigerat)

Fatta sjukt mycket grejor jag får göra varje vecka som ibland är jävligt tråkigt och ibland jävligt svårt. Sorry om jag låter som din morsa, men ibland måste man göra saker man inte vill.

EDIT: snacka med din lärare då. Borde gå att finna en lösning.

Redigerat av Micke H
Postat

Basåret som jag gick på var man tvungen att klara alla kurser på för att få behörigheten tror jag... fast då gick det iofs komplettera labbar också, så det var kanske annorlunda.

Postat
Fatta sjukt mycket grejor jag får göra varje vecka som ibland är jävligt tråkigt och ibland jävligt svårt. Sorry om jag låter som din morsa, men ibland måste man göra saker man inte vill.

EDIT: snacka med din lärare då. Borde gå att finna en lösning.

Din morsa gör saker hon inte vill... 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.