Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 finns ju i vilket fall inte en chans i världen att jag pallar med fysiken liksom VAFAN jag behöver den ju inte!
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 12 den här terminen. Och matten är på 12 den här terminen och kemin på 9. Vart hittar du 22,5? Jag ser bara att det står att skolan bedömer om man klarar av studierna eller inte.
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 dom håller på och gräver efter en död gubbe typ 4-500 meter från mig 😏
Overkill Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 vafan! snubben som har lurat massa folk att pappan bott på kanarieöarna är ju från vänersborg! det är ju han dom gräver efter 😏
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 jahaja. Jag får väl bunkra upp med de pengarna jag får den här terminen då så de räcker sen när jag inte har några pengar också.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Om jag bestämmer att jag inte får göra av med mer än 1000 kr i månan så borde jag ju sitta säkert. Då kan jag ju portionera ut pengarna från den här terminen över nästa termin också. Om inte CSN får för sig att jag ska betala tillbaks men då tänker jag försätta mig i koma eller nåt sånt.
Micke H Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Eller så bara fortsätter du att gå? Eller så tar du en annan kurs?
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Eller så bara fortsätter du att gå? Eller så tar du en annan kurs? Fortsätta gå vadå? Fysiken är jag körd i vad jag än gör nu för jag hoppade över en labb, så nu kan jag inte få betyg i kursen. Vadå annan kurs? Går jag tekniskt basår är det de här kurserna som gäller.
Gote Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Gör klart resten av fysiken då och komplettera med labben nästa gång den går!
Gote Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Om det är nån som kan trixa ihop en utbildning i motvind så är det jag... 😏
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Går inte att komplettera labbar. JAG PALLAR INTE DET HÄR
Micke H Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 (redigerat) Fatta sjukt mycket grejor jag får göra varje vecka som ibland är jävligt tråkigt och ibland jävligt svårt. Sorry om jag låter som din morsa, men ibland måste man göra saker man inte vill. EDIT: snacka med din lärare då. Borde gå att finna en lösning. Redigerat 8 oktober 2009 av Micke H
Fidden Postat 8 oktober 2009 Trådstartare Postat 8 oktober 2009 Basåret som jag gick på var man tvungen att klara alla kurser på för att få behörigheten tror jag... fast då gick det iofs komplettera labbar också, så det var kanske annorlunda.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Jag behöver ingen behörighet till KTH, bara matten till SU.
Gote Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Fatta sjukt mycket grejor jag får göra varje vecka som ibland är jävligt tråkigt och ibland jävligt svårt. Sorry om jag låter som din morsa, men ibland måste man göra saker man inte vill. EDIT: snacka med din lärare då. Borde gå att finna en lösning. Din morsa gör saker hon inte vill... 😄
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Nu ska jag sluta whina, jag måste iväg till skolan snart ivf.
Dingbats Postat 8 oktober 2009 Postat 8 oktober 2009 Du kanske inte ska snacka med Amanda just idag. Insiktsfullt och korrekt.
Recommended Posts