Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Vaaah? Det trådde ni inte va? 😄 Att jag INTE skulle säga nåt snuskigt 🥰😄 Vaaa va va? 😄
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 😄 det är nåt skumt med skallen idag alltså.
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Man ska inte prata snusk för då kan man bli varnad.
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Kan man bli varnad och utslängd för nåt man säjer här, eller är det fritt fram?
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Det beror nog på vad man säger... Börjar man sprida nazistisk propaganda eller barnporr åker man nog ut oavsett.
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 😄 det är nåt skumt med skallen idag alltså. Jag ska inte säja nåt.
Neosus Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 här är det off-topic vilket innebär att det som inte är on-topic är off-topic och det innebär att man babblar om allt som har med off-topic att göra d.v.s. att ämnen som är on-topic snackar man där det...snackas on-topic. Hajjjjjar ni ????!?!?!?!?!!!!!?? 😄
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 men jag kan nog kalla pazo för jävla fitta utan att det händer nåt. fast jag vill inte kalla pazo för en jävla fitta idag.
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 här är det off-topic vilket innebär att det som inte är on-topic är off-topic och det innebär att man babblar om allt som har med off-topic att göra d.v.s. att ämnen som är on-topic snackar man där det...snackas on-topic. Hajjjjjar ni ????!?!?!?!?!!!!!?? 😄 Jag ska bli moderator och slänga ut dej.
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 här är det off-topic vilket innebär att det som inte är on-topic är off-topic och det innebär att man babblar om allt som har med off-topic att göra d.v.s. att ämnen som är on-topic snackar man där det...snackas on-topic. Hajjjjjar ni ????!?!?!?!?!!!!!?? 😄 Om jag var 😄 innan, är det nog tvångströja och lugnande medel som gäller för mig nu 🥰
Neosus Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Om jag var 🥰 innan, är det nog tvångströja och lugnande medel som gäller för mig nu 😄 Men vänta så ska jag lugna dig med lite.....babbel? 😄😆
Dingbats Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag fick veta idag att söta blonda tjejen i min klass heter Amanda, men inte genom att fråga själv... nån annan pratade med henne. 😄 Nu måste jag fejka att jag inte vet...
Neosus Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag fick veta idag att söta blonda tjejen i min klass heter Amanda, men inte genom att fråga själv... nån annan pratade med henne. 😄 Nu måste jag fejka att jag inte vet... Eller så säger du "Hej Amanda" Och så säger hon "Hur vet du mitt namn" Så säger du "Jag bara chansa" Och så säger hon "Jomen visst" Och så säger du "...eheheh......." Och så säger hon "...ehm..." Och så....vidare 🥰 Nej de va ingen bra idé!
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag fick veta idag att söta blonda tjejen i min klass heter Amanda, men inte genom att fråga själv... nån annan pratade med henne. 😄 Nu måste jag fejka att jag inte vet... Det måste du väl inte. Vad är det för fel med att bara snappa upp saker? Hon kanske tycker du är smart.
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Eller oxå kan du säja så där rakt ut, helst när hon är i närheten, Amanda är ett vackert namn. Då säjer hon, men det heter ju jag, och på den vägen är det.
Dingbats Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) Eller oxå kan du säja så där rakt ut, helst när hon är i närheten, Amanda är ett vackert namn.Då säjer hon, men det heter ju jag, och på den vägen är det. 😄 cheeeeesy Scenariot jag ser framför mig som är troligare är att vi sitter bredvid varann på kemin och så får vi göra en paruppgift ihop, och då passar jag på att fråga helt naturligt vad hon heter, och om hon vill hålla om mig och älska mig till tids ände. Iaf vad hon heter. Redigerat 7 oktober 2009 av Dingbats
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Du kan ju sjunga den där jättejättejättebraiga låten a-a-a-manda! Vem är den med, nån idolsnubbe eller nåt va? 😄
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 😄 cheeeeesy Scenariot jag ser framför mig som är troligare är att vi sitter bredvid varann på kemin och så får vi göra en paruppgift ihop, och då passar jag på att fråga helt naturligt vad hon heter, och om hon vill hålla om mig och älska mig till tids ände. Iaf vad hon heter. Jo, men då kan du ju få vänta ett tag.
debatt Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Eller så säger du som det är att du var för blyg och menlös och tafatt för att själv fråga vad hon heter och att du istället skickade en kompis att luska ut om det efter det att du betalat denne 200 spänn för hjälpen, men att du blev djävligt besviken för du tycker att Amanda är ett skitfult namn. Sen är det upplagt! Daten är klar! 😄
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Eller så säger du som det är att du var för blyg och menlös och tafatt för att själv fråga vad hon heter och att du istället skickade en kompis att luska ut om det efter det att du betalat denne 200 spänn för hjälpen, men att du blev djävligt besviken för du tycker att Amanda är ett skitfult namn. Sen är det upplagt! Daten är klar! 😄 Jag antar att du är oskuld.
debatt Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Lycka till Dingbats! Krångla inte till det, tycker du är bra precis som du är...
Dingbats Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Eller så säger du som det är att du var för blyg och menlös och tafatt för att själv fråga vad hon heter och att du istället skickade en kompis att luska ut om det efter det att du betalat denne 200 spänn för hjälpen, men att du blev djävligt besviken för du tycker att Amanda är ett skitfult namn. Sen är det upplagt! Daten är klar! 🙂 Nja hehe. meeeehhhh varför är jag inte en sån där jävla bra mänska??? 🙁
Recommended Posts