Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vaaah? Det trådde ni inte va? 😄

Att jag INTE skulle säga nåt snuskigt 🥰😄

Vaaa va va? 😄

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Det beror nog på vad man säger... Börjar man sprida nazistisk propaganda eller barnporr åker man nog ut oavsett.

Postat

här är det off-topic vilket innebär att det som inte är on-topic är off-topic och det innebär att man babblar om allt som har med off-topic att göra d.v.s. att ämnen som är on-topic snackar man där det...snackas on-topic.

Hajjjjjar ni ????!?!?!?!?!!!!!??

😄

Postat

men jag kan nog kalla pazo för jävla fitta utan att det händer nåt.

fast jag vill inte kalla pazo för en jävla fitta idag.

Postat
här är det off-topic vilket innebär att det som inte är on-topic är off-topic och det innebär att man babblar om allt som har med off-topic att göra d.v.s. att ämnen som är on-topic snackar man där det...snackas on-topic.

😄

Jag ska bli moderator och slänga ut dej.

Postat

😄

Om jag var 😄 innan, är det nog tvångströja och lugnande medel som gäller för mig nu 🥰

Postat
Om jag var 🥰 innan, är det nog tvångströja och lugnande medel som gäller för mig nu 😄

Men vänta så ska jag lugna dig med lite.....babbel? 😄😆

Postat

Jag fick veta idag att söta blonda tjejen i min klass heter Amanda, men inte genom att fråga själv... nån annan pratade med henne.

😄

Nu måste jag fejka att jag inte vet...

Postat
Jag fick veta idag att söta blonda tjejen i min klass heter Amanda, men inte genom att fråga själv... nån annan pratade med henne.

😄

Eller så säger du "Hej Amanda"

Och så säger hon "Hur vet du mitt namn"

Så säger du "Jag bara chansa"

Och så säger hon "Jomen visst"

Och så säger du "...eheheh......."

Och så säger hon "...ehm..."

Och så....vidare 🥰

Nej de va ingen bra idé!

Postat

😄

Det måste du väl inte. Vad är det för fel med att bara snappa upp saker? Hon kanske tycker du är smart.

Postat

Eller oxå kan du säja så där rakt ut, helst när hon är i närheten, Amanda är ett vackert namn.

Då säjer hon, men det heter ju jag, och på den vägen är det.

Postat (redigerat)
Eller oxå kan du säja så där rakt ut, helst när hon är i närheten, Amanda är ett vackert namn.

Då säjer hon, men det heter ju jag, och på den vägen är det.

😄 cheeeeesy

Scenariot jag ser framför mig som är troligare är att vi sitter bredvid varann på kemin och så får vi göra en paruppgift ihop, och då passar jag på att fråga helt naturligt vad hon heter, och om hon vill hålla om mig och älska mig till tids ände. Iaf vad hon heter.

Redigerat av Dingbats
Postat

Du kan ju sjunga den där jättejättejättebraiga låten a-a-a-manda! Vem är den med, nån idolsnubbe eller nåt va? 😄

Postat
😄 cheeeeesy

Scenariot jag ser framför mig som är troligare är att vi sitter bredvid varann på kemin och så får vi göra en paruppgift ihop, och då passar jag på att fråga helt naturligt vad hon heter, och om hon vill hålla om mig och älska mig till tids ände. Iaf vad hon heter.

Jo, men då kan du ju få vänta ett tag.

Postat

Eller så säger du som det är att du var för blyg och menlös och tafatt för att själv fråga vad hon heter och att du istället skickade en kompis att luska ut om det efter det att du betalat denne 200 spänn för hjälpen, men att du blev djävligt besviken för du tycker att Amanda är ett skitfult namn. Sen är det upplagt! Daten är klar! 😄

Postat
Eller så säger du som det är att du var för blyg och menlös och tafatt för att själv fråga vad hon heter och att du istället skickade en kompis att luska ut om det efter det att du betalat denne 200 spänn för hjälpen, men att du blev djävligt besviken för du tycker att Amanda är ett skitfult namn. Sen är det upplagt! Daten är klar! 😄

Jag antar att du är oskuld.

Postat
Eller så säger du som det är att du var för blyg och menlös och tafatt för att själv fråga vad hon heter och att du istället skickade en kompis att luska ut om det efter det att du betalat denne 200 spänn för hjälpen, men att du blev djävligt besviken för du tycker att Amanda är ett skitfult namn. Sen är det upplagt! Daten är klar! 🙂

Nja hehe.

meeeehhhh

varför är jag inte en sån där jävla bra mänska??? 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.