slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Så kan det gå... 🥰 Jag höll ju på att ta den där.. 🥰 men var tvungen att stänga ner mitt i mitt race. Attans!
Pazo Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vafan, nu ligger min bröstkorg sådär cpigt igen så jag måste knäcka den. Men de gör ont så jag orkar inte
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 ang KISS: Fick första skivan som 7-åring (Alive). Då var det mest för att de såg "tuffa" ut. Musiken/låtarna på de 6 första studioskivan håller riktigt hög klass så därför är jag fortfarande ett fan. Inte såå stort fan nuförtiden.
Neosus Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 inte så farligt, men ackorden blir lite sena. Du menar att du får senadrag? GHUHUHUHUHUHU 😄 ...roligt 😳
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Passande reaktion... 😄 Ja precis som din pappa fick när han mötte din mamma...erektion 😄 ...oj läste fel... 😳
Pico Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Ja precis som din pappa fick när han mötte din mamma...erektion 😄 ...oj läste fel... 😳 Mäh, du är bara bitter från tidigare idag! 😄
debatt Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) SÅDÄR! Jag gjorde de ändå... helt cp ären ibland Du har alltså en cerebral pares som drabbat bröstkorgen? Det får du nog söka för! Normalt drabbar cp lemmar som armar i första hand. Redigerat 7 oktober 2009 av debatt
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Mäh, du är bara bitter från tidigare idag! 😄 Ja! 😳 Så typiskt att nån ska komma å snacka precis när man har matchboll och där man dessutom lagt upp för sin egen smash dessförinnan med ex antal inlägg 😄 Jaja det kommer ett #5000 som jag ser framemot... 21:38 🙂
Pico Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Ja! 😳 Så typiskt att nån ska komma å snacka precis när man har matchboll och där man dessutom lagt upp för sin egen smash dessförinnan med ex antal inlägg 😄Jaja det kommer ett #5000 som jag ser framemot... 21:38 🙂 Jag trodde nästan att jag gjorde dig helsur på riktigt... du bara försvann när jag hade dykit opp o norpat dem! 😄
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag trodde nästan att jag gjorde dig helsur på riktigt... du bara försvann när jag hade dykit opp o norpat dem! 😳 Nää inte vart jag sur. Blev bara tvungen att prata med en och sen blev det en massa annat jobb så tiden bara drog iväg.
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Parzzko! 😳 Pirzzko! 😄 Dr LoopZZko! 😄 Hela Längstazzko! 🙂 Tvn ropar...
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 MickehZZko! 😳 GonattZZko! 😄 Försöker få med KIZZ på ett eller annat sätt i orden om ni undrar.
debatt Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Funderar på att köpa och ge bort en sån här... Rag doll. MickeH?
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Nån snubbe från nån firma, fick skriva på ett kvitto. Pallade inte bry mig, bara jag får stålar. 😳
Pazo Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 MM MMM! En tjej som är snygg är minsann bridget fonda!
Recommended Posts