Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

funderar på att posta samma alltid aktuella seriestrip för 3:e gången, denna gång som ett förslag på förbättring 🙁

listen_to_yourself.png

Postat

Seriöst, jag gillar inte forumet som det är just nu. Chat-tråden och dess individer här är enda anledningen till att jag är kvar här.

Postat

jag har nog ingen direkt åsikt om on-topicdelen, har inte mycket musikprodtekniskt att prata om för tillfället, så jag hänger inte med alls.

Postat

Jag har praktiserat på Studio, och Olsberg är den trevligaste människa du kan tänka dig. Han hade sjukt mycket tålamod med mig som ung, blyg gröngöling som knappt vågade öppna munnen. 🙁 Varför folk måste kasta så mycket skit på honom är mer än jag begriper...

Postat

Skoja inte, jag hade flippat ur 2 ggr om dagen om jag var tvungen att moderera ett sånt här stort forum. 🙁

Postat
Samma här, jag har redan öppnat munnen för mycket om vissa individer och fått sota för det. 😮

Om man säger nåt om någon får man väl räkna med att det kommer en replik

Postat
Om man säger nåt om någon får man väl räkna med att det kommer en replik

Tänkte ge ett svar här, men det kan jag inte utan att namnge personer och då slutar det med pajkastning.

Se, det är sånt här som gör att jag är lite trött på Studio forum numera. Det var sjukt trevlig stämning här förut. Nu är jag bara trött på skiten. Det finns andra, mycket trevligare forum där ute.

Postat
Tänkte ge ett svar här, men det kan jag inte utan att namnge personer och då slutar det med pajkastning.

Se, det är sånt här som gör att jag är lite trött på Studio forum numera. Det var sjukt trevlig stämning här förut. Nu är jag bara trött på skiten. Det finns andra, mycket trevligare forum där ute.

Hoppas du känner dej fri att säja vad du tycker och känner till mej, även om jag är lite kärv ibland.

Postat

Jadå, efter en liten tuff start har jag börjat gilla dig. 🙂 Trots att du konsekvent vägrar använda smilfinkar. 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.