debatt Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Kånnsivibell var ett krångligt ord du MickeH, vad betyder det?
Dingbats Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Kånnsivibell var ett krångligt ord du MickeH, vad betyder det? tänkbar
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 funderar på att posta samma alltid aktuella seriestrip för 3:e gången, denna gång som ett förslag på förbättring 🙁
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) Bra förslag, men jag tror inte en sån funktion skulle hjälpa... Redigerat 7 oktober 2009 av Micke H
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Seriöst, jag gillar inte forumet som det är just nu. Chat-tråden och dess individer här är enda anledningen till att jag är kvar här.
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 jag har nog ingen direkt åsikt om on-topicdelen, har inte mycket musikprodtekniskt att prata om för tillfället, så jag hänger inte med alls.
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag har praktiserat på Studio, och Olsberg är den trevligaste människa du kan tänka dig. Han hade sjukt mycket tålamod med mig som ung, blyg gröngöling som knappt vågade öppna munnen. 🙁 Varför folk måste kasta så mycket skit på honom är mer än jag begriper...
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Skoja inte, jag hade flippat ur 2 ggr om dagen om jag var tvungen att moderera ett sånt här stort forum. 🙁
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Samma här, jag har redan öppnat munnen för mycket om vissa individer och fått sota för det. 🙁
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 vore iofs värre om man var allergisk mot snuva... och fick snuva av det.
Pico Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 vore iofs värre om man var allergisk mot snuva... och fick snuva av det. Man kan vara allergisk mot sig själv.
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Man kan vara allergisk mot sig själv. 😮 omgomgomgomgomgomgomg
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Samma här, jag har redan öppnat munnen för mycket om vissa individer och fått sota för det. 😮 Om man säger nåt om någon får man väl räkna med att det kommer en replik
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Om man säger nåt om någon får man väl räkna med att det kommer en replik Tänkte ge ett svar här, men det kan jag inte utan att namnge personer och då slutar det med pajkastning. Se, det är sånt här som gör att jag är lite trött på Studio forum numera. Det var sjukt trevlig stämning här förut. Nu är jag bara trött på skiten. Det finns andra, mycket trevligare forum där ute.
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 jag har försökt att göra slut med forumet... men det funkar inte så bra 😮
Pico Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 jag har försökt att göra slut med forumet... men det funkar inte så bra 😮 Ni är bara KK nu?
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Tänkte ge ett svar här, men det kan jag inte utan att namnge personer och då slutar det med pajkastning. Se, det är sånt här som gör att jag är lite trött på Studio forum numera. Det var sjukt trevlig stämning här förut. Nu är jag bara trött på skiten. Det finns andra, mycket trevligare forum där ute. Hoppas du känner dej fri att säja vad du tycker och känner till mej, även om jag är lite kärv ibland.
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jadå, efter en liten tuff start har jag börjat gilla dig. 🙂 Trots att du konsekvent vägrar använda smilfinkar. 😮
Recommended Posts