Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Läste den gamla KISS-tråden!Fan vilken skön film "KISS- meets the phantom of the park" Turkey! Spinal Tap-varning på den.
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 (redigerat) DO IT! DO IT NAO! Sjukt bra film. 😕 EDIT: kom på att du kanske snackade om Kiss-filmen och inte Spinal Tap. Kissfilmen är INTE bra. Redigerat 7 oktober 2009 av Micke H
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Spinal Tap äger jag redan på DVD, så jag pratade om KISS-filmen. Men jag gillar dåliga filmer...
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Ni som säjer att ni gillar Kiss, gillar ni dom på allvar, eller är nåt internt skämt?
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag har alltid varit ett stort fan av dom, kan inte tala för dom andra. Det betyder dock inte att jag är ett blint fan. Filmen är ett stort jävla skämt.
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vill inte va oförskämd, men seriöst, vad är det som är bra med dom?
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Undrar hur det ska gå med Analogfreak och hans crusade.
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag var ett fullfjädrat fan på 80-talet. Och jo, jag tycker fortfarande de är ok.
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag gillar dom av olika anledningar. Alla har med musiken att göra. Rockiga, trallvänliga låtar. Kan inte riktigt förklara det bättre än så. Varför gillar du det du gillar?
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vill inte va oförskämd, men seriöst, vad är det som är bra med dom? Musiken! ☺️
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 http://www.wordler.net/ Jag klistrade in all text härifrån på denna sida, genererade en bild, print screenade en bild av det, lade det på min server och klistrade in den här. Uttråkad? Inte alls.
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag gillar dom av olika anledningar. Alla har med musiken att göra. Rockiga, trallvänliga låtar. Kan inte riktigt förklara det bättre än så. Varför gillar du det du gillar? För mej handlar det nästan alltid om bra låtar.
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 http://www.wordler.net/ Jag klistrade in all text härifrån på denna sida, genererade en bild, print screenade en bild av det, lade det på min server och klistrade in den här. Uttråkad? Inte alls. Du är en sån haxxor! ☺️
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 För mej handlar det nästan alltid om bra låtar. För mig handlar det ALLTID om bra låtar. Därför gillar jag Kiss. ☺️
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 För mig handlar det ALLTID om bra låtar. Därför gillar jag Kiss. ☺️ Brukade gilla The Residents. Dom har inga låtar alls.
Recommended Posts