Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Hittade en köpare till trumsetet, woohooo! Välbehövliga pengar i dessa svåra tider...
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Cat Man: Weird type of person... I wonder who could've done it? Star Child: Good question, Cat Man... What do you compute, Space Ace? Space Ace: Insufficient data at the moment, Star Child. Cat Man: We better look into it. Demon: *growl* ☺️
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 En rakad pung är också en pung. ☺️
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Cat Man: Weird type of person... I wonder who could've done it? Star Child: Good question, Cat Man... What do you compute, Space Ace? Space Ace: Insufficient data at the moment, Star Child. Cat Man: We better look into it. Demon: *growl* ☺️ Läste den gamla KISS-tråden! Fan vilken skön film "KISS- meets the phantom of the park" Turkey!
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Passar på å gör inlägg...vet inte när nästa tillfälle ges... ☺️
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Fasen man skulle valt en karriär som NHL-proffs...ni ser ju kunskapen som manager
SadamJR Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Vad betyder egentligen nörd? Jag må va en flottsäck, snorslev, bakbitare, slamphank, kucklare, svekläggare, kuckelmakare, hundsfott, knävel, snushane, glåphuggare, skruver, gallgåne, hansvurst, drulskalle, grillkotte, etterkorv. ormsaltare, krallare, kladdröv, krabbsaltare, fyllemär, dasker, trögköl, slammertrut, dotterollgrottspråkare, påkhane, smulgråt, snuggbitare, slamsäck, fubbick och fittmickel, men nån nörd är jag fan inte.
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 I want a pagetopper before i go...and perhaps "en jämn hundring"
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag må va en flottsäck, snorslev, bakbitare, slamphank, kucklare, svekläggare, kuckelmakare, hundsfott, knävel, snushane, glåphuggare, skruver, gallgåne, hansvurst, drulskalle, grillkotte, etterkorv. ormsaltare, krallare, kladdröv, krabbsaltare, fyllemär, dasker, trögköl, slammertrut, dotterollgrottspråkare, påkhane, smulgråt, snuggbitare, slamsäck, fubbick och fittmickel, men nån nörd är jag fan inte. etterkorv?!
Recommended Posts