Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

Rebus på tv4+ 21.20. Bättre än kommisarien och havet.

Vad är det? Är det nåt sånt där bokstavsprogram där en enerverande högstadieelev med mensvärk skriker åt folk som ringer och gissar på ord?

Bättre än kommisarien och havet lär det ju absolut vara isåfall :X

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar fortfarande.

Är man pretentiös är man anspråksfull på ett intellektuellt plan kan man säga, alldeles för många i vårt land kan sägas vara anspråkslösa. Det är bara jobbigt. Dessutom kan man säga att man är fordrande om man är pretentiös. Fy fan vad det är underbart! Folk ställer för lite krav, fordrar för lite.. Det spyr jag åt!

//Präktprettot debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man pretentiös är man anspråksfull på ett intellektuellt plan kan man säga, alldeles för många i vårt land kan sägas vara anspråkslösa. Det är bara jobbigt. Dessutom kan man säga att man är fordrande om man är pretentiös. Fy fan vad det är underbart! Folk ställer för lite krav, fordrar för lite.. Det spyr jag åt!

//Präktprettot debatt

Jaha. Hur gick det med jobbet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Eh a, det var med dem som jag åt subway ja, och så har vi spelat in en del på Rhubarb idag och det blir hur grymt som helst!

Tascam 246 heter den.

Vars hittade du den?

Link to comment
Dela på andra sajter

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jag VILL INTE VILL INTE VILL INTE skriva förberedelseuppgift inför fysiklabb imorgon bara för att få göra jävla FITTLABB i ett ämne jag inte behöver betyg i men kanske behöver betyg i för att få CSN jag vet inte men typ enda anledningen att gå dit är att hon söta blonda tjejen kanske är i min labbgrupp och tänk om jag får labba med henne men KUK! TRÅKIGT

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...