Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Femfemfemfem errorerrorerrorcorrectomundo
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Bye bye loui. Köpte en lirare som spelar ikväll istället, får se om jag behåller honom efter han spelat för han passar inte riktigt in i min strategi 😆
Overkill Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Nu har jag 172 poäng, Fidden. 😆 Brad Richards har gått jäkligt bra, han har 84 poäng nu. Stålberg verkar ha blivit lite skadad, han spelade första perioden men gick sedan ut och kom inte tillbaka.
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Nu har jag 172 poäng, Fidden. 🙁 Brad Richards har gått jäkligt bra, han har 84 poäng nu. Stålberg verkar ha blivit lite skadad, han spelade första perioden men gick sedan ut och kom inte tillbaka. 172, inte illa. Det är bara 13 poäng ifrån vad jag fick... inatt 😆
Overkill Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 172, inte illa. Det är bara 13 poäng ifrån vad jag fick... inatt 😆 mm men sen suger du ju också 🙁
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Intressant dag. Jag räddar liv idag. Eller åtminstone räddar jag människor från att få sparken. Nice.
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 mm men sen suger du ju också 🙁 😄 säsongen är lång och den har precis börjat. Imorgon tror jag du får ett par nya trades.
Overkill Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 nu har jag duschat, nu ska jag:steka kyckling – check steka ägg – check steka bacon – check cykla ner till ica och köpa en baguette stoppa ner kyckling, tomat, sallad och mozzarellaost i baguetten ta hand om mina tvättade kläder som ligger i en ikeapåse nu packa min väska diska ta bussen till centralen vid 13 ungefär
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 men jag vill inte trejda. go avery! 🙁 Du har ju redan sålt han 😄
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Dafzxx för lunch! Traktor här utanför som skottar snö...ändå mest slask...å halkigt...än.
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 Igår funderade jag på att sälja av de nedpackade studioprylarna för att jag inte får några låtidéer ändå, men så idag så dök det upp en 😄 får väl försöka kidnappa brollans mac för att försöka spela in den.
Recommended Posts