Dingbats Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 nu ska jag bajsa duscha skriva ut rapport spela in dragspel äta lunch dra till skolan
slejnard Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Hej! Jag ser det snöar! Det lackar mot jul och jag har även lackat kaklet. 🤪
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Nu har jag kommit till jobbet, så nu är det kafferast... 🤪
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Hej! Jag ser det snöar! Det lackar mot jul och jag har även lackat kaklet. 🤪 Snö? Fan heller. Det är, som Torsson säger, ett ihållande duggregn...
Overkill Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 god morgon! pazobajskorven skickade sms förut och väckte mig tror jag
Overkill Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 har ni splittrats nu? har du inget band alls nu?
Fidden Postat 7 oktober 2009 Trådstartare Postat 7 oktober 2009 fidden kommer du in på sportingnews? 😕 ja, men de håller på att uppdatera poängen och det tar föralltid 😆
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Nån som är intresserad? 😆 Jag är intresserad! 😕 Men det blir nog svårt att övertyga frugan att bilen inte får plats i det nya garaget... 😉
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Jag är intresserad! 😕 Men det blir nog svårt att övertyga frugan att bilen inte får plats i det nya garaget... 😉 Toffel. 😆
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Du! Jag har också flickvän, men jag är inte hennes toffel. Det är JAG som bär byxorna i det här förhållandet! 😕
Overkill Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 nu har jag duschat, nu ska jag: steka kyckling steka ägg steka bacon cykla ner till ica och köpa en baguette stoppa ner kyckling, tomat, sallad och mozzarellaost i baguetten ta hand om mina tvättade kläder som ligger i en ikeapåse nu packa min väska diska ta bussen till centralen vid 13 ungefär
Gote Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 nu har jag duschat, nu ska jag:steka kyckling steka ägg steka bacon cykla ner till ica och köpa en baguette stoppa ner kyckling, tomat, sallad och mozzarellaost i baguetten ta hand om mina tvättade kläder som ligger i en ikeapåse nu packa min väska diska ta bussen till centralen vid 13 ungefär musik wannabe? 😕
Recommended Posts