Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Jag har fått erektion utan massage... 🙂
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Jag har fått erektion utan massage... 🙂 hehe... tror du min kompis berättade sanningen?
Overkill Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 små negrer i sanden da-ka-da-kaaa-da---do-do-da-ka-do-do-da-ka-do-do-da-ka-da-kaaa-da
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 små negrer i sanden Sunday bloody sunday?
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Idag fick jag tillstånd att publicera mina alster var jag själv vill. Du har väl inte blivit droppad?
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 da-ka-da-kaaa-da---do-do-da-ka-do-do-da-ka-do-do-da-ka-da-kaaa-da kaaa? håller man ut på virveln?
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 (redigerat) Du har väl inte blivit droppad? Vad betyder det? Det gäller en tävling. Jag undrade om jag får publicera manuset nån annanstans också, om jag får ett pris. Det fick jag, jag får publicera det var jag vill för dem som anordnar tävlingen. Därmed inte sagt att jag får det för förlaget... Redigerat 6 oktober 2009 av debatt
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Det betyder att förlaget inte längre är intresserat och att man därför kan göra vad man vill. Var ju bra att det inte var så.
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Cosmo Kramer: You're wasting your life. George Costanza: I am not. What you call wasting, I call living. I'm living my life. Cosmo Kramer: OK, like what? No, tell me. Do you have a job? George Costanza: No. Cosmo Kramer: You got money? George Costanza: No. Cosmo Kramer: Do you have a woman? George Costanza: No. Cosmo Kramer: Do you have any prospects? George Costanza: No. Cosmo Kramer: You got anything on the horizon? George Costanza: Uh, no. Cosmo Kramer: Do you have any action at all? George Costanza: No. Cosmo Kramer: Do you have any conceivable reason for even getting up in the morning? George Costanza: I like to get the Daily News.
Micke H Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Det finns ny text under min avatar som ser ut såhär: Varnad: (0%) Ni har väl samma under era, antar jag. Eller så försöker Olsberg säga mig något...
Recommended Posts