Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Vilket problem?Det var en tjej. 🙂 Det lät som du tyckte det var ett problem att man kunde få schwing under behandlingen.. 😄
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Overkill, jag vet inte om jag vågar berätta detta, men... eh.. Craig Anderson har sträckt ljumsken på träning 🙂
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Pratade med en kompis i eftermiddags som hade fått början till känning av ett ryggskott och han sa jag borde också prova en thaimassage eller oljemassage som han gjorde i fredags, med tanke på att jag faktiskt haft diskbråck - ett konstaterat aktivt och två dolda passiva som de kallar det. Han menar att om man får regelbunden massage vid ländryggen så kan man förhindra uppkomsten av nya ryggskott. Det hade hans läkare på vårdcentralen sagt iaf. Jag vet inte, men det lät ju lovande... Men nu till det som jag tycker verkar överdrivet. Vet inte vad ni tror. Han sa att han hade fått olja insmetad överallt under massagen och att han hade fått styve under en handduk, som massösen dessutom sedan plockade åt sidan när hon knådade låren och han låg naken där i all sin prakt. Hmm... Vad ska man tro? Var det bara en killgrej att säga?... 🙂 Skrev du inte att du alltid har erektion?
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Skrev du inte att du alltid har erektion? Ehh... nu var det ju inte JAG som var på nån massage, jag undrade bara om det var ett påhitt från hans sida...
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Ehh...nu var det ju inte JAG som var på nån massage, jag undrade bara om det var ett påhitt från hans sida... Så du har alltid erektion. Då kanske du behöver lite massage.
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Det lät som du tyckte det var ett problem att man kunde få schwing under behandlingen.. 🙂 Jag undrade bara om du kunde ge en sannolikhetskalkyl för hur sannolikt det var att hon bara ryckte undan handduken på kompisen. 😄
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Det går inte att lägga sig innan midnatt kan vi konstatera.
Overkill Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Overkill, jag vet inte om jag vågar berätta detta, men... eh.. Craig Anderson har sträckt ljumsken på träning 🙂 😄
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Gud, vad jobbiga ni är... Har Craig Anderson fått massage?
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Jag undrade bara om du kunde ge en sannolikhetskalkyl för hur sannolikt det var att hon bara ryckte undan handduken på kompisen. 😄 Han kanske hade betalt för full release... 🙂
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 you'd dream, you'd make movies, you'd dance, you moved to montreal to be closer to france
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Gud, vad jobbiga ni är... Har Craig Anderson fått massage? det får vi nog utgå ifrån.. iofs har han visst inte match förrän på torsdag, så han kanske hinner bli ok.
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Jag tycker han ser inklippt ut... Om du menar han i mitten?
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 death cab har skaffat en femte medlem! 🙂😮 :o På tal om det, vad gör bob hunds nya medlem?
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Han kanske hade betalt för full release... 🙂 Det tror jag inte.. Tyckte bara det var lite osannolikt att en professionell massör rycker bort handduken. Det var inte mer än så.
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 death cab har skaffat en femte medlem! 🙂😮 :o Är det han med glasögonen?
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Person nr 2 från höger har ett osannolikt stort huvud...
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Skulle det inte kunna vara han längst till höger också? Eller är inte det sångaren?
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Idag fick jag tillstånd att publicera mina alster var jag själv vill.
Overkill Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 vi borde ha en sarkasmfri dag också kan vi inte ha att sista dagen i varje månad är fritt från någonting? 🙂
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Den här natten ska iaf inte bli fri från sömn. Gonatt.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 och den 1:a varje månad måste man skriva MED någonting, exempelvis diftonger eller serifer.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 bara därför måste jag skriva lite såhär...
Recommended Posts