SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Kanske måste gå till jobbet imorrn, dom ringde och ville att jag skulle komma.
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Kanske måste gå till jobbet imorrn, dom ringde och ville att jag skulle komma. Sånt är så jävla oschysst.
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Jo, vad tänkte jag på. Cyklar vart jag än ska numera.
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Sånt är så jävla oschysst. Är ju förkyld. Trodde inte att jag skulle bli oumbärlig så jävla fort.
Overkill Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 tycker förresten grand archives nya börjar bli riktigt bra!
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 nä, här kände jag mig inte ens hemma innan jag flyttade hemifrån.
Overkill Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 jag hatade vänersborg innan jag flyttade. men nu skare bli askul och skönt att komma hem
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Det är ju roligast om man inte behöver komma tillbaka med svansen mellan benen.
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Det ska va A-fil. Den är överlägset äckligast. Och det säger jag aldrig om mat ens...
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 om man skulle lägga sig dårå... kanske kan man röra på benen obehindrat imorgon, det vore skoj 🙂
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Pratade med en kompis i eftermiddags som hade fått början till känning av ett ryggskott och han sa jag borde också prova en thaimassage eller oljemassage som han gjorde i fredags, med tanke på att jag faktiskt haft diskbråck - ett konstaterat aktivt och två dolda passiva som de kallar det. Han menar att om man får regelbunden massage vid ländryggen så kan man förhindra uppkomsten av nya ryggskott. Det hade hans läkare på vårdcentralen sagt iaf. Jag vet inte, men det lät ju lovande... Men nu till det som jag tycker verkar överdrivet. Vet inte vad ni tror. Han sa att han hade fått olja insmetad överallt under massagen och att han hade fått styve under en handduk, som massösen dessutom sedan plockade åt sidan när hon knådade låren och han låg naken där i all sin prakt. Hmm... Vad ska man tro? Var det bara en killgrej att säga?... 🙂
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Låter spennande. "Hej, jag heter Urban och är din massör för dagen". Problemet löst.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Seriöst, stavade jag spännande med e? 🙂
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Låter spennande."Hej, jag heter Urban och är din massör för dagen". Problemet löst. Vilket problem? Det var en tjej. 🙂
Recommended Posts