Pico Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Tycks minnas att man i dess begynnelse kunde se hur mycket andra var varnade, men att det senare ändrades till privat.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 hmm, vad menade jag med det egentligen?
Pico Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 (redigerat) Sånt finns inte här Ni har alltså inget universitetsområde? O i Sverige inkluderar det inte nödvändigtvis studentbostäder. Redigerat 6 oktober 2009 av Pico
Pico Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 😉 Läste på lite.. "De tydligaste undantagen är Göteborgs universitet, Lunds universitet (förutom Lunds tekniska högskola) och Uppsala universitet."
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 På Linköpings universitet finns 3 campus. Valla (huvudområdet), universitetssjukhuset och campus norrköping... vad nu det har med saken att göra...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Ah, jag har också en bajsmobil. Är den brun eller luktar den bara illa? 😉
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Jag bajsade inte i synk Pazo! Jag satt på bussen.
Neosus Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 (redigerat) Försökte du då? Nae.. hon hade en borr i käften då. 😉 Edit: ...i min käft alltså 😉 Redigerat 6 oktober 2009 av Neosus
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Är den brun eller luktar den bara illa? 😉 Här hade jag velat dra något dåligt skämt med bredband, fiber och throughput inblandat, men jag fick inte ihop nåt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Här hade jag velat dra något dåligt skämt med bredband, fiber och throughput inblandat, men jag fick inte ihop nåt. Jag äter fiberrik kost... det kan man se i toastolen efteråt... Fiber åt alla i dagens digitala värld 😉
Dingbats Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Nu vill jag veta vad alla har för studieskulder.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Mina studielån är färdigbetalda vid kommande årsskifte... 🙁
Pazo Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 🙁 Läste på lite.. "De tydligaste undantagen är Göteborgs universitet, Lunds universitet (förutom Lunds tekniska högskola) och Uppsala universitet." Vad snackar du om?
Pazo Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Nu vill jag veta vad alla har för studieskulder. Jag ligger åt fiddens håll
Overkill Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 nej vi har inget campus utan grejera är utspridda. universitetshuset ligger på sitt ställe, ekonomikum på sitt, statsvetsinstitutionen på gamla torget osv. ekonomikum är väl kanske lite campusliknande fast nä
Recommended Posts