Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Hela jävla debatt är som ett medicinskt fenomen! 😄

Jag står under utredning, eller rättare sagt så följer de mig noga från forskningshåll.

Mina värden är onormala.

Postat
Kvinnor är från venus, män från mars.

Debatt är från merkurius.

😄

... och Fidden är från vettet!

Postat
Kvinnor är från venus, män från mars.

Debatt är från merkurius.

*hoppar och fnyser och frustar*

**hoppar ännu lite mer**

Visst är väl pungen oftast sprängfylld och hård?

Eller måste jag söka läkare igen??

seriös fråga

Postat
*hoppar och fnyser och frustar*

**hoppar ännu lite mer**

Visst är väl pungen oftast sprängfylld och hård?

Eller måste jag söka läkare igen??

seriös fråga

Menar du så hård att man inte kan känna testiklarna? Så hård har aldrig min varit iaf, men jag har iofs inte känt på någon annans så det kanske är jag som är onormal.

Postat
Menar du så hård att man inte kan känna testiklarna? Så hård har aldrig min varit iaf, men jag har iofs inte känt på någon annans så det kanske är jag som är onormal.

Seriöst?

Det är min dagligdags.

Provade att inte tömma den på ett par dagar för några år sedan, för att se vad som hände.

Slutade med en djävulsk värk i undre delen av magen, mot ljumskarna, ett rätt omfattande område...

😛

Postat

nä, inte be om ursäkt, finns ingen anledning. Det är jag som ska göra det om det uppfattas som att jag skrattar åt dig.

Postat

Slötittade på ett avsnitt ur programserien Fråga Ollon på Kanal 5 och där stod en faktarad om att det kan ta allt "mellan 2 minuter till några veckor" från det man haft erektion till nästa tillfälle.

Jag är udda.

😛

Postat

vatten

ett glas

Ser dessutom av programmet om Kulturfestivalen som damp ned genom brevlådan nyss att temat för festivalen är just vatten.

Kunde de inte ha sagt det tidigare, så hade jag kunnat läsa en av mina noveller.

Hur får man reda på såna där teman i förväg?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.