debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 😄Söka vård? Skolsyster sa att jag led av kronisk erektion, men det var tydligen ingen sjukdom.
Micke H Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Hela jävla debatt är som ett medicinskt fenomen! 😄
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Hela jävla debatt är som ett medicinskt fenomen! 😄 Jag står under utredning, eller rättare sagt så följer de mig noga från forskningshåll. Mina värden är onormala.
SadamJR Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Men ofta kan man inte känna några testiklar alls, för hela påsen är som ett omoget plommon. Shrinkage?
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 😆Söka vård? Förstår ändå inte riktigt faktiskt... oftast är väl pungen stenhård och vill tömmas? eller? 😄
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Kvinnor är från venus, män från mars. Debatt är från merkurius.
Gote Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Kvinnor är från venus, män från mars. Debatt är från merkurius. 😄 ... och Fidden är från vettet!
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Kvinnor är från venus, män från mars. Debatt är från merkurius. *hoppar och fnyser och frustar* **hoppar ännu lite mer** Visst är väl pungen oftast sprängfylld och hård? Eller måste jag söka läkare igen?? seriös fråga
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 *hoppar och fnyser och frustar***hoppar ännu lite mer** Visst är väl pungen oftast sprängfylld och hård? Eller måste jag söka läkare igen?? seriös fråga Menar du så hård att man inte kan känna testiklarna? Så hård har aldrig min varit iaf, men jag har iofs inte känt på någon annans så det kanske är jag som är onormal.
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Menar du så hård att man inte kan känna testiklarna? Så hård har aldrig min varit iaf, men jag har iofs inte känt på någon annans så det kanske är jag som är onormal. Seriöst? Det är min dagligdags. Provade att inte tömma den på ett par dagar för några år sedan, för att se vad som hände. Slutade med en djävulsk värk i undre delen av magen, mot ljumskarna, ett rätt omfattande område... 😛
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Jag förstår inte varför jag fortsätter att bli chockad 😛
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 nä, inte be om ursäkt, finns ingen anledning. Det är jag som ska göra det om det uppfattas som att jag skrattar åt dig.
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Slötittade på ett avsnitt ur programserien Fråga Ollon på Kanal 5 och där stod en faktarad om att det kan ta allt "mellan 2 minuter till några veckor" från det man haft erektion till nästa tillfälle. Jag är udda. 😛
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 här skrivs det flitigt, ser jag hoppar över frisören han står med böjd rygg
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 vatten ett glas Ser dessutom av programmet om Kulturfestivalen som damp ned genom brevlådan nyss att temat för festivalen är just vatten. Kunde de inte ha sagt det tidigare, så hade jag kunnat läsa en av mina noveller. Hur får man reda på såna där teman i förväg?
Recommended Posts