Gote Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Känns som att du besvarade frågan bäst själv. 😄 Brukar bli bäst så... 🙂
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Visserligen gör det lite ont att gå och röra på sig idag, men jag trodde det skulle vara mycket värre 😄
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 uts uts uts! Ja debatt! de är den mailen! Jag skrev dit, men de svarade inte. Nästa gång ska jag dra mailet genom en "från engelska till spanska"-translator innan jag sänder iväg det. 😄
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 (redigerat) "jag har inte badat något i sommar om man säger så." [apropå tatueringshistorien] 😄😄😆😄😄 smile-rådgivningen är så sann, så sann Redigerat 6 oktober 2009 av debatt
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 La mig 4 igår natt, för att sova till lunch idag 12.30. Men inte fan gick det, en stor makadambil har stått utanför huset och brötat sedan 7 i morse så att väggarna skakat.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Coolt att det var fyra testiklar också 😄
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 bitestiklar kallas de andra två. De är mindre i regel. Funderar på att gå iväg för att låta frisören klippa mig. Jag kan ju inte säga att jag ska klippa mig, för inte fan är det jag själv som klipper mig. Eller hur?! Kan ju inte sova ändå med den där makadamlastbilen som slamsuger eller vad den gör, så att väggarna skakar. Vilket oljud!
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Men ofta kan man inte känna några testiklar alls, för hela påsen är som ett omoget plommon.
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Fram med Kalaspuffarna och samtidigt in med Lasagnen i ugnen så den är klar om en timme. Käka före frisören och affären för färgning av håret också. Ser ut som ett utsketet äpple.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Fast bitestiklarna sitter ju fast på testiklarna, på samma sätt som binjurarna sitter fast på njurarna.
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Det är ju lite temperaturrelaterat också. Det har jag inte tänkt på, hur menar du då? Hårdare pung vid värme?
debatt Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Fast bitestiklarna sitter ju fast på testiklarna, på samma sätt som binjurarna sitter fast på njurarna. Håller med om att de dels var alltför separerade och dels alltför likstora på bilden.
Fidden Postat 6 oktober 2009 Trådstartare Postat 6 oktober 2009 Men ofta kan man inte känna några testiklar alls, för hela påsen är som ett omoget plommon. 😄 Söka vård?
Recommended Posts