SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Brorsan köper bara vintagegrejer... äkta vintage alltså... när det gäller effekter och instrument...rena muséet blir det... i så mint condition som är möjligt Något av det mest extrema är en slags effekt med ett oljetråg och en ledbana där oljan ska rinna för att sätta och hålla igång effekten. Fast den har han inte köpt ännu. Det låter som nåt egyptierna kan ha kommit på.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag undrar över en webbutik... radical music Det står bara på spanska. KAN man beställa därifrån till Sverige? De svarade inte på mitt mail. Tänk om de inte kan engelska...
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 ok Vilket är bäst, en rak arm eller en krokig arm?
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Det låter som nåt egyptierna kan ha kommit på. Förra året körde han och en kompis en konsert med ambient elektromusik... Alla kompisens synthar vara egentillverkade hembyggen! Skitfräcka grejer... En del grejer hade man igång genom vevar etc.... HAHA!
Pazo Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 vill inte vara medioker det suger bläääääääääää 20.0 i betyg å du är medioker? 🤪
Overkill Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 20.0 i betyg å du är medioker? 🤪 ja men gymnasiet hur svårt är det och vem fan bryr sig
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Förra året körde han och en kompis en konsert med ambient elektromusik...Alla kompisens synthar vara egentillverkade hembyggen! Skitfräcka grejer... En del grejer hade man igång genom vevar etc.... HAHA! Låter som dada och kaka 1913.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Vilket är bäst, en rak arm eller en krokig arm? Pazos på bilden, liksom min egen, har bägge rak arm. Man kan inte säga att rak eller svängd arm är bäst. Inte längre. Även om man gjorde det i tidernas begynnelse. En schysst skivspelare med bra pickup och nål och man står sig. Rumble och svaj är det man ska titta mest på. 🤪
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Ja en sån! Din verkar fett mkt grymmare 😛 Med tanke på att den inte snurrar alls kan jag inte påstå det! 🤪🤪 Nog värt att lämna in för reparation... Jag har 200 plattor som väntar.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 ja men gymnasiet hur svårt är det och vem fan bryr sig Är det skolan du vill vara grym i? Det finns roligare saker att vara grym på. Jag är grym på att lägga mig sent. Om fem timmar vaknar jag.
Overkill Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 nä skolan är väl skitsamma. eller alltså hade ju vart najs att vara grym där och få fet praktikplats och grymt jobb men mer rent allmänt vill man ju vara grym liksom kunglig musiker eller vad som helst inte bara svensson
Pazo Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Är det skolan du vill vara grym i? Det finns roligare saker att vara grym på. Jag är grym på att lägga mig sent. Om fem timmar vaknar jag. Jag är också bra på de! Dingis är fett cool också! de är sebbe me
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag undrar över en webbutik... radical music Det står bara på spanska. KAN man beställa därifrån till Sverige? De svarade inte på mitt mail. Tänk om de inte kan engelska... Står det nånstans att de säljer till Sverige? I info om beställning inom EU eller nåt?! Man skulle kunna spanska...
Pazo Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 nä skolan är väl skitsamma. eller alltså hade ju vart najs att vara grym där och få fet praktikplats och grymt jobb men mer rent allmänt vill man ju vara grym liksom kunglig musiker eller vad som helst inte bara svensson Mäh Du är väl inte bara svensson! Jag har ju fan lärt upp dig bra! å mer kommer 🤪
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Om man säjer att man känner sej medioker kanske man är det, eller en posör.
Pazo Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Står det nånstans att de säljer till Sverige?I info om beställning inom EU eller nåt?! Man skulle kunna spanska... Det står inte direkt att de skicka överallt. Men det finns en mail man kan använda vid "transport till andra länder och platser" Vill du ha den?
Overkill Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Om man säjer att man känner sej medioker kanske man är det, eller en posör. låter ju faktiskt inte helt orimligt att man säger att man är medioker för att man är det
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Va fan menar ni med "bara Svensson"? Är det era föräldrar ni pratar om?
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag måste ladda ner en massa dub. Och ha det på vinyl. Krya på er. Gonatt.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 nä skolan är väl skitsamma. eller alltså hade ju vart najs att vara grym där och få fet praktikplats och grymt jobb men mer rent allmänt vill man ju vara grym liksom kunglig musiker eller vad som helst inte bara svensson Stackars dom som heter Svensson. Läste förresten ett inlägg i en tidning på biblioteket som hastigast idag i en av alla de nya tidskrifter som poppat upp i tidningsdjungeln. Det stod att begreppet Svenne kom av ett förlöjligande av ordet "Svensson". Lustigt, eftersom de flesta tror att det härrör från "svensk". Sedan lämnade jag tillbaka mina tre böcker, varav jag läst 1.5 av dem. Passade på att fråga om man kan förlänga lånetiden på böcker online. Det kunde man. Om man har en pin-kod. Klart man har pin-kod! Annars kan man ju inte ens lämna in böcker på det biblioteket om man inte vill stå i kö. 😆
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Det står inte direkt att de skicka överallt. Men det finns en mail man kan använda vid "transport till andra länder och platser"Vill du ha den? Ja, var står den där på sidorna? Tänkte köpa från dem ist för från Jam, eftersom Jam skulle ge mig rabatt för en försenad synth för ett par år sedan, men gav mig inte det när jag inte ville köpa en av deras repiga gitarrer och utnyttja rabatten till det! Vem vill ha en repad gitarr om den ska vara ny?? Det är annars bara Jam och en och annan butik i UK som har den spanska gitarr jag är intresserad av.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Va fan menar ni med "bara Svensson"? Är det era föräldrar ni pratar om? vanlig nej
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Ja, var står den där på sidorna? Tänkte köpa från dem ist för från Jam, eftersom Jam skulle ge mig rabatt för en försenad synth för ett par år sedan, men gav mig inte det när jag inte ville köpa en av deras repiga gitarrer och utnyttja rabatten till det! Vem vill ha en repad gitarr om den ska vara ny?? Det är annars bara Jam och en och annan butik i UK som har den spanska gitarr jag är intresserad av. Skulle du inte köpa en cello?
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Skulle du inte köpa en cello? Jo, men armen lär inte klara cello på ett bra tag. Fick klartecken att försöka prova korta stunder med akustisk gitarr. 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Ikväll köpte jag KALAS PUFFAR. Helt otroligt. Usch 😆
Recommended Posts