Pazo Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Då kan man väl kanske förstå varför det gick åt helvete för mig igår. Micke fyllde kvoten 😄
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 (redigerat) Skaffade nyss Spotify Premium. Sug på den era snåla jävlar! 😄 Pallade inte reklamen. När man tänker efter. Tillgång till i princip all musik, (och även i bättre ljudkvalité).... .....då e faktiskt en hundring i månaden ingenting. Två Big Macs på donkan liksom. 😄 Nyttigare t.om! Redigerat 27 september 2009 av Memphis
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Då kan man väl kanske förstå varför det gick åt helvete för mig igår. Micke fyllde kvoten 😄 fast det var ju inte ett liksom fungerande förhållande som pajades utan det var ett pajat förhållande som fortsatte vara pajat 😄
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Skaffade nyss Spotify Premium. Sug på den era snåla jävlar! 😄 Pallade inte reklamen. När man tänker efter. Tillgång till i princip all musik, (och även i bättre ljudkvalité).... .....då e faktiskt en hundring i månaden ingenting. Två Big Macs på donkan liksom. 😄 gjorde jag för några dagar sen med 😄 fett värt
Pazo Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 fast det var ju inte ett liksom fungerande förhållande som pajades utan det var ett pajat förhållande som fortsatte vara pajat 😕 Ja men de nya på lite uppväg slutade att vara på uppväg känns det som
Fidden Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 Finns det nåt inlägg eller så där pazo berättar om sina senaste bravader?
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Ja men de nya på lite uppväg slutade att vara på uppväg känns det som jo iofs 😕
Micke H Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Skulle kunna säga förlåt men jag vill inte. 😕
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Killis är och köper mjölk å glass 😕 nej. var i köket och diskade och hämtade mer mat 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Skaffade nyss Spotify Premium. Sug på den era snåla jävlar! 😕 Pallade inte reklamen. När man tänker efter. Tillgång till i princip all musik, (och även i bättre ljudkvalité).... .....då e faktiskt en hundring i månaden ingenting. Två Big Macs på donkan liksom. 🙂 Nyttigare t.om! Musik laddas hem gratis! 😎
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 (redigerat) Hur var DT-koncerten Mickehhh???!!??😕 Redigerat 27 september 2009 av Memphis
Overkill Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Jag har haft Spotify Premium läääääänge. 🙂 Och det tackar jag för, så jag fick spotify från första början 😕
Micke H Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Hur var DT-koncerten Mickehhh???!!??😕 FETT grym! Dom körde In The Name of God, The Mirror och Count of Tuscany! 🙂 FETT coolt!
Micke H Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Och det tackar jag för, så jag fick spotify från första början 😕 Fick du det från mig? 😎 Hade jag glömt. Vassego! 🙂
Memphis Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Grrrryyyyymt! 🙂 The Mirror... Första låten jag nånsin hörde me dom... 😕
Micke H Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Grrrryyyyymt! 😄 The Mirror... Första låten jag nånsin hörde me dom... 😕 🙂 Fast publiken failade i att headbanga korrekt i alla tempoväxlingar. 😎
SadamJR Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Skaffade nyss Spotify Premium. Sug på den era snåla jävlar! 😕 Pallade inte reklamen. När man tänker efter. Tillgång till i princip all musik, (och även i bättre ljudkvalité).... .....då e faktiskt en hundring i månaden ingenting. Två Big Macs på donkan liksom. 🙂 Nyttigare t.om! Javisst. Pissa på oss fattiga stackare. Har just fått spotify gratis och är oerhört tacksam mot den som fixade det.
Recommended Posts