Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Har du använt Aberela, eller Tretinoin 0,1% i Essex B kräm, nån gång dingis?Själv använde jag aberela... å de "botade" finnarna för mig.. sen jag använde den å sen blev av med dem får jag jättesällan 🙂 Jag har använt Aberela men det har inte hjälpt nämnvärt.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Henne ska jag träffa face to face på fredag och köpa hennes skiva av! Vad heter face to face på svenska? Näsa mot näsa? 🙂 Jag tror inte det blir så intimt...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Henne ska jag träffa face to face på fredag och köpa hennes skiva av! Vad heter face to face på svenska? Näsa mot näsa? 🙂 Jag tror inte det blir så intimt... Du kan väl krama om henne så att hennes tuttar nuddar din bringa... 😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Eller kupa handen över ett naket bröst innanför linnet och känna nippeln styvna i handflatan... 🙂
Neosus Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 ...eller nej de va ju Dingis som skulle träffa henne fan 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 ...eller nej de va ju Dingis som skulle träffa henne fan 😛 Hur är det med Åsele-brudarna då? 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Det är säkert bra med dom.... haha 😛 Nån du får smeka och klämma lite på då? 😉
Neosus Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (redigerat) Är inte så förtjust i 50-talister HAH....HAHA......haa.......ah...... mmm.... 😉 Edit: Stavfel Redigerat 5 oktober 2009 av Neosus
Neosus Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 hahaha 😉 Int för att jag brukar va på dom.. HUvva se hemskt
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Så det är Grahn ensam mot 50-talets klimakterietanter? Vilken jävla mardröm du lever i... 😉
Pazo Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 hahaha 😉 Int för att jag brukar va på dom.. HUvva se hemskt Just därför skaru hålla dig borta från dem!... EEEEWWWW liksom
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Flytta åt fjälls... där finns alla säsongsjobbande brudar inom hotell & restaurang. Där får du knulla hur mycket du vill. 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag har jobbat på lite olika skidanläggningar som liftskötare... Helt underbart liv... Man umgås med alla eftersom alla är där av samma anledning och har ingen familj på orten. 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Fest på nätterna och man sover över hos varandra hahahaha
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Folksam är bra. fick några tusen när jag cykla omkull för ett år sen. Behövde inte ens nåt läkarintyg.Snart kommer jag att rapportera att olyckan invalidiserat mig. Får mer pengar då. Kanske räcker till en vinylspelare. Var har du blivit invalid? 😉
Neosus Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 haha ja fan 😛 och dricka pilsner 😄 ...fast det kanske man inte får när man kör lift? 😉
Recommended Posts