Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 Vad betydersatsa på en tenor pratade ju om sax
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 pratade ju om sax Tänkte aldrig på saxofon utan mer på Placido Domingo o såna...
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 Och så gick alla på lunch och åt sin mat i godan ro
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag sitter och skriver labbrapport och det är tråkigt!
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 Jag sitter och skriver labbrapport och det är tråkigt! mm, det suuuger
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 min bedömning är att jag har mer skägg än pazo för tillfället...
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 det vore lite coolt att skippa att raka sig fram till typ maj eller så
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag ska lämna tillbaka böcker jag inte läst. Kan nån säga om Ayvide Lindkvists bok Pappersväggar var bra? Den har jag inte alls hunnit med. Varför låna flera böcker samtidigt?
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 min bedömning är att jag har mer skägg än pazo för tillfället...
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 det vore lite coolt att skippa att raka sig fram till typ maj eller så Jag kan inte ha skägg..., det kliar!! En gång lät jag det växa över en vecka. Det innebär att jag låg och rev mig på nätterna så att det blev blodiga sår i ansiktet runt och på hakan. Resultat 4 plåster i käften.
Micke H Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag har aldrig haft problemet att det kliar. Nu håller jag på att låta skägget växa ut igen. Pazo/Killis/Dingis såg det hittills rätt sega resultatet i lördags, men jag har inte bestämt mig ännu för hur långt jag ska låta det bli. Nu har jag ju en underbar flickvän som inte tjatar på mig att raka det. 🥰
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag har aldrig haft problemet att det kliar. Antar att det kliar på mig eftersom det värmer och resulterar i svettutsöndring. Allt droppande ned på halsen är jobbigt oxå.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Kan vara mjäll med. Skäggmjäll. Torr hudflagor som räcker till filmjölken. Världens Eternasubstitut.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag har aldrig haft problemet att det kliar. Nu håller jag på att låta skägget växa ut igen. Pazo/Killis/Dingis såg det hittills rätt sega resultatet i lördags, men jag har inte bestämt mig ännu för hur långt jag ska låta det bli. Nu har jag ju en underbar flickvän som inte tjatar på mig att raka det. 🥰 ZZ Top nästa?
Micke H Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Skäggmjäll. 🥰 ZZ Top-skägg kan jag inte få. 😛 Det längsta jag nånsin haft var detta: Tror inte jag kan få så mycket längre än sådär...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Nu har Slejnard varit i farten igen... 🥰 http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4914841
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 i know there aren't too many people who allow themselves to say what they feel so I was watching your eyes in case they just might say something!
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Den som vi har i familjen nere i vardagsrummet kan spela 16, 33, 45 och 78. Det är härligt att köra 33-skivor på 16. Vilka vax spelar man på 16 varv?
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag vill vara fruktansvärt jävla snygg 🥰 Jag var snygg när jag var ung.
Recommended Posts