Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Funderar på att sälja loui ericsson och köpa wojtek wolski istället... Han passar också bra in i min strategi.

Postat

Jag drömde att jag stod utanför en hiss med söta tjejen i min klass och sa nånting till henne och hon började le och peta i mitt hår, som var längre än mitt nyklippta. Sen tog hon en annan hiss ner och jag hann inte med den så jag tappade bort henne. Sen vaknade jag och Pazo sms:ade att han satt på en föreläsning och var bajsnödig.

Postat

Om man kopplar en skivspelare med INBYGGD RIAA till en stereoförstärkare som ju har INBYGGD RIAA - vad händer då?? Du måste nog koppla till förstärkarens cd-ingång i så fall...

Direkt till aktiva monitorer kan nog funka, men fråga det först!!

Postat
Om man kopplar en skivspelare med INBYGGD RIAA till en stereoförstärkare som ju har INBYGGD RIAA - vad händer då?? Du måste nog koppla till förstärkarens cd-ingång i så fall...

Direkt till aktiva monitorer kan nog funka, men fråga det först!!

Det ska jag göra!

Postat
Det ska jag göra!

Den har 78-varvsmöjlighet också. Lite häftigt.

Några såna måste du köpa...

Jag har inga själv.

Man får med puck och usb-kabel OCH nål.

Postat

Undrar vad den brunögda mörkhåriga rätt korta (?) tjejen heter som vart med i en del musikvideos av typen hip hop och sånt.

Assnygg.

Och det säger jag nästan aldrig.

Postat

ja vad ska man med forumets längsta tråd om man inte har någon nål? Har du nån sax? Satsa på en tenor, de är coola.

Jag kan brodera vidare, men jag har sytt in mig i en ficka.

Postat
Den har 78-varvsmöjlighet också. Lite häftigt.

Några såna måste du köpa...

Jag har inga själv.

Man får med puck och usb-kabel OCH nål.

Den som vi har i familjen nere i vardagsrummet kan spela 16, 33, 45 och 78. Det är härligt att köra 33-skivor på 16.

Postat (redigerat)
Den som vi har i familjen nere i vardagsrummet kan spela 16, 33, 45 och 78. Det är härligt att köra 33-skivor på 16.

Du bor i flera våningar.

Min har nog inte 16, men de andra hastigheterna.

Kalle Anka eller Solitude.

GRATTIS!!

TACK!!!

Du är välkommen!

Jag fick inlägg nummer 3600.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.