Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 Funderar på att sälja loui ericsson och köpa wojtek wolski istället... Han passar också bra in i min strategi.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag drömde att jag stod utanför en hiss med söta tjejen i min klass och sa nånting till henne och hon började le och peta i mitt hår, som var längre än mitt nyklippta. Sen tog hon en annan hiss ner och jag hann inte med den så jag tappade bort henne. Sen vaknade jag och Pazo sms:ade att han satt på en föreläsning och var bajsnödig.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag menar alltså inte att drömmen egentligen handlade om Pazo...
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 RIAAnna... hmpf, bra början på dagen 😏 Nej, jag tror inte jag menar henne. hahohi
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Om man kopplar en skivspelare med INBYGGD RIAA till en stereoförstärkare som ju har INBYGGD RIAA - vad händer då?? Du måste nog koppla till förstärkarens cd-ingång i så fall... Direkt till aktiva monitorer kan nog funka, men fråga det först!!
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 En sån här borde alla i Längsta skaffa sig... en FES
SadamJR Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 En sån här borde alla i Längsta skaffa sig... en FES Den som nämndet klämdet.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Om man kopplar en skivspelare med INBYGGD RIAA till en stereoförstärkare som ju har INBYGGD RIAA - vad händer då?? Du måste nog koppla till förstärkarens cd-ingång i så fall... Direkt till aktiva monitorer kan nog funka, men fråga det först!! Det ska jag göra!
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 ?? Tänkte skriva Pazo BARA. Det var ju han som fes skrev han.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Det ska jag göra! Den har 78-varvsmöjlighet också. Lite häftigt. Några såna måste du köpa... Jag har inga själv. Man får med puck och usb-kabel OCH nål.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Undrar vad den brunögda mörkhåriga rätt korta (?) tjejen heter som vart med i en del musikvideos av typen hip hop och sånt. Assnygg. Och det säger jag nästan aldrig.
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 ja vad ska man med forumets längsta tråd om man inte har någon nål? Har du nån sax? Satsa på en tenor, de är coola. Jag kan brodera vidare, men jag har sytt in mig i en ficka.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Den har 78-varvsmöjlighet också. Lite häftigt.Några såna måste du köpa... Jag har inga själv. Man får med puck och usb-kabel OCH nål. Den som vi har i familjen nere i vardagsrummet kan spela 16, 33, 45 och 78. Det är härligt att köra 33-skivor på 16.
Dingbats Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag måste gå ner i hallen och hämta mina kemipapper.
debatt Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (redigerat) Den som vi har i familjen nere i vardagsrummet kan spela 16, 33, 45 och 78. Det är härligt att köra 33-skivor på 16. Du bor i flera våningar. Min har nog inte 16, men de andra hastigheterna. Kalle Anka eller Solitude. GRATTIS!! TACK!!! Du är välkommen! Jag fick inlägg nummer 3600. Redigerat 5 oktober 2009 av debatt
Fidden Postat 5 oktober 2009 Trådstartare Postat 5 oktober 2009 Hellre ett papper i hallen än happ... eh.. äsch. oj, hej grahn. vad gör du i mitt huvud?
Recommended Posts