debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 undrar varför det molvärkt i höger öra i 2 dagar. Jag har aldrig nånsin haft öroninflammation, kan det vara det? Inga andra symptom.
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Själv är jag en jävul på att nysa. Fick applåder för en nysning en gång, på en föreläsning.
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag minns när vi såg filmen Stand by me med klassen i sexan. Vi skulle ha NO-lektion, men det fanns ingen vikarie så vi fick se på film i NO-salen. Jag satt bakom en tjej som jag var "kär" i och petade diskret på hennes fot med min. Vad nu det skulle leda till. Jag minns att jag tyckte filmen var jättebra. Och att jag också ville vara en pojke i 12-årsåldern på 50-talet.
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 undrar varför det molvärkt i höger öra i 2 dagar. Jag har aldrig nånsin haft öroninflammation, kan det vara det? Inga andra symptom. Med alla dina krämpor borde du väl ha varit kronvrak, inte spion.
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 (redigerat) Jag har inte varit direkt förkyld senaste två veckorna och har ingen vätska i mellanörat, så det kan knappast vara öroninflammation. Tror det är ett överansträngningstecken. Lyssnade på märklig musik i lurar, inte högt men det spann över alla tänkbara frekvenser. Grejer brorsan skulle skicka in till ett skivbolag. Redigerat 4 oktober 2009 av debatt
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag minns när vi såg filmen Stand by me med klassen i sexan. Vi skulle ha NO-lektion, men det fanns ingen vikarie så vi fick se på film i NO-salen. Jag satt bakom en tjej som jag var "kär" i och petade diskret på hennes fot med min. Vad nu det skulle leda till. Jag minns att jag tyckte filmen var jättebra. Och att jag också ville vara en pojke i 12-årsåldern på 50-talet. Historien om mitt liv.
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Med alla dina krämpor borde du väl ha varit kronvrak, inte spion. Hehe. Jag hade dem inte då. Då hade jag inte ens haft en enda fraktur.
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Historien om mitt liv. Jag vet inte om det är lite tragiskt.
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Hehe.Jag hade dem inte då. Då hade jag inte ens haft en enda fraktur. Så vad tror du om din kollega, ströberg?
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag vet inte om det är lite tragiskt. Nä, varför då? Tänk på hur gammal du hade varit nu om du hade varit en pojke på 50talet.
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 (redigerat) Jag har inte hört någon om honom på länge... Arne Weise - var finns han nu? Redigerat 4 oktober 2009 av debatt
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Nä, varför då? Tänk på hur gammal du hade varit nu om du hade varit en pojke på 50talet. Jag menade mer om historien om ditt liv var att sitta och peta på folk i en NO-sal.
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Ströberg är ju överallt nu. Skyldig/ej skyldig? Bara en idiot?
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Så vad tror du om din kollega, ströberg? Jag såg inte Kalla Fakta. Har ingen åsikt.
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Ströberg är ju överallt nu. Skyldig/ej skyldig? Bara en idiot? Nej, jag satt och funderade över Arne Weise!! 😄 Någon här som vet nåt om honom? Tropisk feber? Varför?
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag menade mer om historien om ditt liv var att sitta och peta på folk i en NO-sal. Jo, men allas våra liv har väl såna inslag av vemodiga och bitterljuva minnen.
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 (redigerat) Till ingen nytta i så fall! OFTAST måste tilläggas. Edit Piaff: Men ibland är de rentav jättebäst. Trött nu... Redigerat 4 oktober 2009 av debatt
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jo, men allas våra liv har väl såna inslag av vemodiga och bitterljuva minnen. Jo det är klart.
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Till ingen nytta i så fall! OFTAST måste tilläggas. Edit Piaff: Men ibland är de rentav jättebäst. Trött nu... De gör oss till dem vi är. Gonatt.
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Har lovat att inte hamna i klorna på en kvinna igen som bara pratar med 10-poängare i sin omgivning...
debatt Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag bajsade förut, så det behöver jag inte nu. Det är praktiskt! Roligast av allt var ändå att ni ska köpa skivspelare!
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag bajsade förut, så det behöver jag inte nu. Det är praktiskt! Roligast av allt var ändå att ni ska köpa skivspelare! Du! Om man har aktiva monitorer, då behöver man väl ingen förstärkare efter skivspelaren?
Pazo Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Nu har jag tänkt ut en möblering till mitt framtida rum. Det kommer ha två skrivbord. ett för plugg å ett att ha studion på.
Pazo Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Du! Om man har aktiva monitorer, då behöver man väl ingen förstärkare efter skivspelaren? DU behöver ju nånstans att koppla in spelaren i. Så har du ett mixerbord vars utljud går ut genom högtalarna kan du koppla in spelaren där. Dvs om inte spelaren kräver en RIAA stärkare också
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 (redigerat) DU behöver ju nånstans att koppla in spelaren i. Så har du ett mixerbord vars utljud går ut genom högtalarna kan du koppla in spelaren där.Dvs om inte spelaren kräver en RIAA stärkare också Jag har ju en liten volymjusterargrej som skickar ljud lite hit och dit. Redigerat 4 oktober 2009 av Dingbats
Pazo Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag har ju en liten volymjusterargrej som skickar ljud lite hit och dit. okeeej... så den är lite som ett litet mixerbord eller vadå? vad för spelare tänkte du skaffa? en såndär som typ killis eller en "riktig"
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 okeeej... så den är lite som ett litet mixerbord eller vadå? vad för spelare tänkte du skaffa? en såndär som typ killis eller en "riktig" Jag tyckte den som Killis har verkade lagom. Jag vill bara kunna lyssna liksom. Min pryl är en sån här: http://www.thomann.de/se/sm_pro_audio_mpatch_2.htm
Recommended Posts