Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Overkill kallar jag alltid för sebbe så de sa jag ju då mä 😄

Jag kallas ju pazo IRL av massa människor så de var ju bara köra på de mä!

Uttalas det paaaazo eller passo? Första väl?

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Nä, det vore lite overkill...

EDIT: bad joke blir till och med ännu värre när den timas fel... 😄

Redigerat av Micke H
Postat

jag har nog bara en vinylskiva tror jag... med logh. fortfarande i orginalförpackningen. vet inte varför jag har den.

Postat
jag har nog bara en vinylskiva tror jag... med logh. fortfarande i orginalförpackningen. vet inte varför jag har den.

eh, och med orginalförpackningen menar jag kartongbiten den skickades i.

Postat
det fanns rätt mycket radiohead på mässan. synd att dom inte är värda att ha på vinyl bara!

Jag lyssnar på In Rainbows och trodde ärligt talat att det skulle vara bättre. Fast å andra sidan är det bra att det inte är så himla bra, för då skulle det kännas lame att jag har gått runt och nekat mig att lyssna på det av gammal vana.

Postat

Jag har fan lite vinyler ändå! uts uts... nu blev jag sugen på å skaffa mer vinyler ja mä! 😄

FInns faktiskt två ställen här i uppsala som har rätt mkt vinyler... såg bl.a. en av dem på mässan 😄

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Uttalas det paaaazo eller passo? Första väl?

Eller pazoooo

Postat

Men vafan! nu cpar spelaren dryyygt... om man köper sig en ny senare borta hos han tredje killen som också har fett mkt vinyler och förstärkare och vinylspelare!

Där jag köpte den jag har nu å den jag gav min bror i julklapp! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.