Overkill Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 mäh, det är ju på lördag [ingenting] spelar i uppsala! då är jag ju inte här
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 Hittade. Dies war die Nummer drei drei drei drei
Analogfreak (oregistrerad) Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Som utlovat... Overkill Pazo Dingbats haha vad söta alla är... som ett en liten skogsmullegrupp som ska ut och plocka svamp med fröken. 🙂
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 Tackar micke, jag utser dig till dagens utser.
Micke H Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Tackar micke, jag utser dig till dagens utser. Nämen! 😄 Jag vet inte om jag förtjänar denna ära... 🙂
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Om man bortser från reflektionen i glasögona och den präktiga finnen så var ju det där ett helt okej foto på mig. Händer inte ofta.
Micke H Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Sebbes var nog värst. 🙂 Borde kanske tagit ett till, mer skarpt, men palla.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Och om man bortser från frisyren. Du skulle passa bättre i samma frisyr som din avatar har.
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 jag är lite besviken på att det inte var den utlovade pottfrisyren faktiskt... 🙂
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Du skulle passa bättre i samma frisyr som din avatar har. Det är typ den jag har normalt sett... okej inte så jättekrullig, men nånstans mittemellan.
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 Vad kallade ni varann? Råkade någon kalla micke för lynxo? 🙂
Micke H Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag tyckte det var svårt att INTE kalla folk för user-namnet. 🙂
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Vad kallade ni varann? Råkade någon kalla micke för lynxo? 🙂 Jag kallade nog aldrig nån för nåt! Jo jag kallade Micke för Micke en gång, men inte när han var med. Pazo drog också en ordvits om att det var lite overkill att ha två bankomater precis bredvid varann.
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 hehe... nääää! Men jag sa Dingis till dingis 🙂 Det hade känts konstigt annars!
Pazo Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag kallade nog aldrig nån för nåt! Jo jag kallade Micke för Micke en gång, men inte när han var med. Pazo drog också en ordvits om att det var lite overkill att ha två bankomater precis bredvid varann. JUSTEFAN!!! hahaha. Den var så sjukt dålig att vi skratta på riktigt... fan sämre än fiddesn dadjokes 🙂
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 Jag tyckte det var svårt att INTE kalla folk för user-namnet. 😄 du menar utser-namnet?
Pazo Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Overkill kallar jag alltid för sebbe så de sa jag ju då mä 😄 Jag kallas ju pazo IRL av massa människor så de var ju bara köra på de mä!
Overkill Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 hehe... nääää! Men jag sa Dingis till dingis 😄 och micke hälsade på dingis och bara "micke" 😄 jag missade overkillskämtet 🙁
Overkill Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Overkill kallar jag alltid för sebbe så de sa jag ju då mä 😄 Jag kallas ju pazo IRL av massa människor så de var ju bara köra på de mä! jag kallas inte lika ofta overkill
Recommended Posts