Overkill Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 nu ska jag käka några ägg. jag har 22 ägg i kylen och jag åker till vänersborg på onsdag. håller äggen sig ett tag till? ingen aning hur lång hållbarhetstid det är på ägg
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 På tal om ägg, var är pazo? (ja alltså, han brukar äta ägg, jag tycker inte att han är ett ägg)
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 Ägg håller sig hyfsat länge. Det står på paketet också, om man vill ha ett exakt datum som man dock kan tumma på en del.
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 jaha... åfan. är han där och lyssnar på buggles och utsar?
Overkill Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 pazo är väl hemma runt tio skulle jag tro, han hoppade på bussen i västerås vid typ tjugo över åtta
Overkill Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 jaha... åfan. är han där och lyssnar på buggles och utsar? 😆 ja du vet ju hur han är, en härlig bakfylla stoppar honom inte från att gå på det igen
Analogfreak (oregistrerad) Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 jag har 22 ägg i kylen och jag åker till vänersborg på onsdag. håller äggen sig ett tag till? ingen aning hur lång hållbarhetstid det är på ägg Dom håller i 96 timmar
SadamJR Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 jag har 22 ägg i kylen och jag åker till vänersborg på onsdag. håller äggen sig ett tag till? ingen aning hur lång hållbarhetstid det är på ägg Lägg äggen i botten på en vattenfylld kastrull. Om de håller sig på botten är de tjänliga. Har vi inte gått igenom det här förut?
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 Det var gott med lite curry i äggröran 😆
Micke H Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Hemma precis från den mest underbara helg jag någonsin vart med om, tror jag! 😆 Jag känner för att brä på med lite fler ostiga klyschor, men jag låter bli.
Micke H Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag känner att denna bild demonstrerar mina känslor rätt bra just nu:
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 har du också utsat till buggles i västerås?
Micke H Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag har utsat hem till tjejen och träffat henna familj för första gången. 😆
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 känns helt surrealistiskt att analogfreak svarade seriöst i fagott-tråden. 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag svarar seriöst när det inte handlar om idiotfrågor...
Fidden Postat 4 oktober 2009 Trådstartare Postat 4 oktober 2009 men typ det är ju en helt fantastisk debut på forumet, kommer in genom dörren och bara "JAG HAR EN FAGOTT!" ungefär som när jag hade ätit pannkaka.
Overkill Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 men typ det är ju en helt fantastisk debut på forumet, kommer in genom dörren och bara "JAG HAR EN FAGOTT!" ungefär som när jag hade ätit pannkaka. 🙂
Dingbats Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 men typ det är ju en helt fantastisk debut på forumet, kommer in genom dörren och bara "JAG HAR EN FAGOTT!" ungefär som när jag hade ätit pannkaka. LÄNK!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 men typ det är ju en helt fantastisk debut på forumet, kommer in genom dörren och bara "JAG HAR EN FAGOTT!" ungefär som när jag hade ätit pannkaka. Ja det kanske är samma känsla då...
Recommended Posts