Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Han kan bli tyska.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
nu ska jag käka några ägg.

jag har 22 ägg i kylen och jag åker till vänersborg på onsdag. håller äggen sig ett tag till? ingen aning hur lång hållbarhetstid det är på ägg

Postat

På tal om ägg, var är pazo?

(ja alltså, han brukar äta ägg, jag tycker inte att han är ett ägg)

Postat

Ägg håller sig hyfsat länge. Det står på paketet också, om man vill ha ett exakt datum som man dock kan tumma på en del.

Postat
jaha... åfan. är han där och lyssnar på buggles och utsar?

😆 ja du vet ju hur han är, en härlig bakfylla stoppar honom inte från att gå på det igen

Postat
jag har 22 ägg i kylen och jag åker till vänersborg på onsdag. håller äggen sig ett tag till? ingen aning hur lång hållbarhetstid det är på ägg

Dom håller i 96 timmar

Postat

Lägg äggen i botten på en vattenfylld kastrull. Om de håller sig på botten är de tjänliga.

Har vi inte gått igenom det här förut?

Postat

Hemma precis från den mest underbara helg jag någonsin vart med om, tror jag! 😆 Jag känner för att brä på med lite fler ostiga klyschor, men jag låter bli.

Postat

Kul 😆

Postat

Jag svarar seriöst när det inte handlar om idiotfrågor...

Postat

men typ det är ju en helt fantastisk debut på forumet, kommer in genom dörren och bara "JAG HAR EN FAGOTT!" ungefär som när jag hade ätit pannkaka.

Postat
men typ det är ju en helt fantastisk debut på forumet, kommer in genom dörren och bara "JAG HAR EN FAGOTT!" ungefär som när jag hade ätit pannkaka.

🙂

Postat

LÄNK!

Postat

Ja det kanske är samma känsla då...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.