Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)
mm.. behöver egentligen kalsonger i nåt syntetmaterial också, men det får bli senare....

Underställ finns i sportaffärer och i äventyrsbutiker. Jag ska köpa ny jacka och då blir det en skaljacka med nåt Gore-Tex membran eller motsvarande.

Då blir det underställ i syntet och när det är riktigt kallt så har jag fleese utanpå understället. :rolleyes:

Jag investerade i ett par Meindl-kängor i vintras med Gore-Tex och de är de bästa skor jag köpt 🙂

Redigerat av Analogfreak
Postat
Ska man orka handla mjölk?

Inte om du har ett par bröst att suga på... :rolleyes:

🥰

🙂

Postat
Underställ finns i sportaffärer och i äventyrsbutiker. Jag ska köpa ny jacka och då blir det en skaljacka med nåt Gore-Tex membran eller motsvarande.

Då blir det underställ i syntet och när det är riktigt kallt så har jag fleese utanpå understället. :rolleyes:

Jag investerade i ett par Meindl-kängor i vintras med Gore-Tex och de är de bästa skor jag köpt 🙂

Vilka äventyr ger du dej ut på i denna utstyrsel?

Postat
Vilka äventyr ger du dej ut på i denna utstyrsel?

Det behövs för att vistas ute i det här klimatet vintertid...

Postat

Jag investerade i ett par Meindl-kängor i vintras med Gore-Tex och de är de bästa skor jag köpt 🥰

Köpte ett underställ för några veckor sedan, men jag trivs inte att gå kommando under 🙂

Postat
Är de inte sömlösa då?

nä, fast sömmarna är kanske placerade strategiskt... jag vet inte riktigt. De är märkta med höger o vänster iallafall, vilket löser många problem för mig.

Postat
Köpte ett underställ för några veckor sedan, men jag trivs inte att gå kommando under 🙂

Kommando under? :rolleyes:

Det där förstod inte jag...

Postat

Hur får ni ihop det till naken? :rolleyes:

drloop (oregistrerad)
Postat
Kul att du tyckte det. 🙂 Det var lite jobbigt bara när damen i rött klängde på mig och störde en del.. :rolleyes: Ser inte folk att man pratar liksom..

Taktiskt drog mig tillbaka när damen var som mest på Memphis... höhö.

Postat
du har aldrig gått kommando?

Ahaa :rolleyes: Jo det gör jag varje dag mellan kl 13:17 & 14:52

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.