Analogfreak (oregistrerad) Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 jag vill få elektronisk post En elektrisk chock kanske?
SadamJR Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 stars of track and field you are beautiful people
Dingbats Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 jag har 4000 kronor och ett skrivbord och två högtalare och en gammal stereo och massa skivor och massa minnen och en massa annat men det var ett urval
Pico Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 på sätt och vis önskar jag att det var 1996. Jag med, men då är jag 440 år gammal vid det här laget också.
Dingbats Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Jag har ett dl-mått också ett kryddmått är en milliliter är en kubikcentimeter. jag tror jag ska skriva "ett kryddmått kaliumfosfat tillfördes till lösningen" i nästa kemirapport.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Jag har tandvärk Då är det bättre med Tandberg.
Dingbats Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Jag provade att sätta på dem men skivspelaren vi har brummar nåt överjävligt så det var ingen poäng. Jag måste köpa en egen skivspelare.
Overkill Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 (redigerat) min vinyllista är nu: ac/dc – who made who aerosmith – permanent vacation band of horses – cease to begin beach boys – 20 golden hits death cab for cutie – narrow stairs john lennon – imagine: music from the original motion picture oldseed – simple tales of morality pink floyd – ummagumma robert plant – now and zen the shins – wincing the night away the shins – chutes too narrow status quo – back to back sweet – fanny adams Redigerat 3 oktober 2009 av Overkill
Overkill Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Jag provade att sätta på dem men skivspelaren vi har brummar nåt överjävligt så det var ingen poäng. Jag måste köpa en egen skivspelare. jag lyssnar just nu!
Dingbats Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 min vinyllista är nu: ac/dc – who made who aerosmith – permanent vacation band of horses – cease to begin beach boys – 20 golden hits john lennon – imagine: music from the original motion picture oldseed – simple tales of morality robert plant – now and zen the shins – wincing the night away the shins – chutes too narrow status quo – back to back sweet – fanny adams Det är ju najs. Jag vill också ha Beach Boys. Min är: Twin Peaks-soundtracket Au Revoir Simone - Still Night, Still Light Belle & Sebastian - The Boy with the Arab Strap Benny Goodman - 1945 El Guincho - Alegranza! Kevin Ayers - Odd Ditties The Microphones - Mount Eerie Zorba-soundtracket Mount Eerie - Wind's Poem Pixies - Surfer Rosa Rick Astley - Whenever You Need Somebody Tunng - Good Arrows Nån samlingsskiva med grekisk populärmusik Yousef - Hello Yousef Varför orkade jag skriva upp det.
Recommended Posts