peppemannen Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Letar efter en film på en brasa, öppen eld eller nåt som ser ut som en fejkad öppen eld... Tips? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 kostar, och är troligen helt overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 19 december 2004 Dela Postat 19 december 2004 Den där var ju löjligt dyr. En av mina leverantörer har brasa på DVD - och jag skulle tro att butikspriset på den skulle hamna på ca 65:- eller något... Akvarium finns också till samma pris - och adventsljus lite dyrare (fast det är kanske lite sent för det... 😛 ). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Den där var ju löjligt dyr. En av mina leverantörer har brasa på DVD - och jag skulle tro att butikspriset på den skulle hamna på ca 65:- eller något...Akvarium finns också till samma pris - och adventsljus lite dyrare (fast det är kanske lite sent för det... 😛 ). sökte och tog första bästa då jag inte hittade något gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Vi hade en sån kanal föut i digitalboxen... som visade en brasa 24 timmar om dygnet... Undrar vad som hände med den kanalen? Kanske inte tillräckligt med reklamintäkter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 ON-OFF i Valbo peppe, där har jag för mig dom sålde brasor på dvd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Precis, tror att det går att hitta i vilken onoff, siba eller elgigant som helst... Årets julklapp, eller? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Kanske denna skärmsläckare passar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 20 december 2004 Dela Postat 20 december 2004 Nämen vad fan jag kan filma vår kamin några minuter, sen in i Cubase SX (väl?) och loopa skiten i 10 timmar så äre klart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Nämen vad fan jag kan filma vår kamin några minuter, sen in i Cubase SX (väl?) och loopa skiten i 10 timmar så äre klart! 😉 Ja, och sedan kan du kränga det hela för några hundringar styck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 En stickandes svärmor i gungstol framför brasan vore i dumt på DVD... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.