peppemannen Postat 19 december 2004 Postat 19 december 2004 Letar efter en film på en brasa, öppen eld eller nåt som ser ut som en fejkad öppen eld... Tips? 😉
Claes Holmerup Postat 19 december 2004 Postat 19 december 2004 Den där var ju löjligt dyr. En av mina leverantörer har brasa på DVD - och jag skulle tro att butikspriset på den skulle hamna på ca 65:- eller något... Akvarium finns också till samma pris - och adventsljus lite dyrare (fast det är kanske lite sent för det... 😛 ).
Neko Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 Den där var ju löjligt dyr. En av mina leverantörer har brasa på DVD - och jag skulle tro att butikspriset på den skulle hamna på ca 65:- eller något...Akvarium finns också till samma pris - och adventsljus lite dyrare (fast det är kanske lite sent för det... 😛 ). sökte och tog första bästa då jag inte hittade något gratis.
osiris Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 Vi hade en sån kanal föut i digitalboxen... som visade en brasa 24 timmar om dygnet... Undrar vad som hände med den kanalen? Kanske inte tillräckligt med reklamintäkter?
TonyHEX Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 ON-OFF i Valbo peppe, där har jag för mig dom sålde brasor på dvd
android Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 Precis, tror att det går att hitta i vilken onoff, siba eller elgigant som helst... Årets julklapp, eller? 🙁
hammagrella Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 Nämen vad fan jag kan filma vår kamin några minuter, sen in i Cubase SX (väl?) och loopa skiten i 10 timmar så äre klart! 🙂
Pluffo Postat 21 december 2004 Postat 21 december 2004 Nämen vad fan jag kan filma vår kamin några minuter, sen in i Cubase SX (väl?) och loopa skiten i 10 timmar så äre klart! 😉 Ja, och sedan kan du kränga det hela för några hundringar styck.
spaceman Postat 22 december 2004 Postat 22 december 2004 En stickandes svärmor i gungstol framför brasan vore i dumt på DVD... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.