Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå...

jag har knåpat ihop några låtar o sparat ner dom i wavformat...nu skulle jag behöva komprimera dom till mp3 för att ladda upp på myspace, här på forumet etc...men det går ju inte i mitt j-a cubase....så hur gör jag???

Finns det nå't vettigt att ladda hem gratis...kollade lite på google men det var en massa gammalt mög som låg där o skvalpade...o sajter som inte kändes helt seriösa...jag vill ha nå't enkelt som gör jobbet bara...

Annons
Postat (redigerat)

http://media-convert.com/konverterar/

Den sidan har jag använt några gånger, tycker det funkar bra. Vet ju iofs inte vad som händer med kvaliten i jämförelse om man konverterar med ett nedladdat program..

Konstigt att det inte funkar att välja att exportera ner till mp3 i ditt cubase då?

(och Lamedrop är också bra 😄 )

Redigerat av Wetter
Postat
http://media-convert.com/konverterar/

Den sidan har jag använt några gånger, tycker det funkar bra. Vet ju iofs inte vad som händer med kvaliten i jämförelse om man konverterar med ett nedladdat program..

Konstigt att det inte funkar att välja att exportera ner till mp3 i ditt cubase då?

(och Lamedrop är också bra 😄 )

Häftigt!

Peter

Postat

Kan ju lägga till att jag fortsättningsvis, åtminstone när det gäller samarbeten, konverterar wave till OGG-filer. I MP3 blir det ibland en lite förskjutning som man verkar slippa med oGG.

Postat
Tycker som DrHans: Lamedrop.

En till som skriver under på det. Världens enklaste interface. och LAME-motorn - som sköter själva jobbet - är väl fortfarande den bästa decodern?

tjing

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.