sarahsackerud (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Hej allihopa! Här på forum studio var jag inne och surfade runt i våras, försökte hitta och knyta kontakter, det gick inte så bra för mig, men många var villiga att hjälpa mig använda den här sidan! Någon tyckte att jag lyckats väldigt bra med att skapa en ny tråd. haha! Så nu gör jag det igen! Jag skriver låt texter, väldigt lätt och väldigt bra texter, och vill ta det här ett steg lägre, jag har suttit och plinkat på gitarren och gjort några låtar, men inser att det är inte min starka sida. Min starka sida är Skrivandet och att sätta melodin. Så jag söker nu någon som dras till genren som Lars Winnerbäck, Lisa Ekdahl, Laleh m.fl... Även musik som Kent skulle vara intressant. Jag har spelat in i studio förut och satsar nu på att skapa fler demos. Men med samarbete av en duktig musiker som har lätt att handskas med gitarren! Målet och ambitionen för detta är att ta Sverige med storm, så tveka inte att höra av dig!
Purple Circle Studio Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Hej allihopa! Här på forum studio var jag inne och surfade runt i våras, försökte hitta och knyta kontakter, det gick inte så bra för mig, men många var villiga att hjälpa mig använda den här sidan! Någon tyckte att jag lyckats väldigt bra med att skapa en ny tråd. haha! Så nu gör jag det igen! Jag skriver låt texter, väldigt lätt och väldigt bra texter, och vill ta det här ett steg lägre, jag har suttit och plinkat på gitarren och gjort några låtar, men inser att det är inte min starka sida. Min starka sida är Skrivandet och att sätta melodin. Så jag söker nu någon som dras till genren som Lars Winnerbäck, Lisa Ekdahl, Laleh m.fl... Även musik som Kent skulle vara intressant. Jag har spelat in i studio förut och satsar nu på att skapa fler demos. Men med samarbete av en duktig musiker som har lätt att handskas med gitarren! Målet och ambitionen för detta är att ta Sverige med storm, så tveka inte att höra av dig! Du har inget smakprov på vad du håller på med så att man lättare kan sätta sig in i det och få en bättre bild av det hela?
flabb Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Den här tråden ligger nog fel, inget med studiofestival att göra väl? 😕 Lycka till med samarbetet 🙂
sarahsackerud (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Den här tråden ligger nog fel, inget med studiofestival att göra väl? 😕 Lycka till med samarbetet 🙂 Hoppsansa... Kan man flytta den? Eller ta bort den så jag får göra en ny då kanske... hoppsan hoppsan... Tack för inlägget! -Sarah
sarahsackerud (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Du har inget smakprov på vad du håller på med så att man lättare kan sätta sig in i det och få en bättre bild av det hela? Absolut, men jag har bara massa text, halvtaskiga inspelningar från windows media player.. Men två riktigt bra texter, med grund ackord till... Är du intresserad så kan jag maila? -Sarah
paulsky (oregistrerad) Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Hej Ja jag letar texter är själv kass på det. Blir ett par rader sen tvärstopp. Har en hel del melodier som behöver innehållsrika ord. PaulSky 😮
svante Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 (redigerat) Hej Sarah! Kontakta mig. Är grymt sugen på seriösa och roliga sammarbeten just nu. Om du skickar mig lite provex, så kan jag skicka lite provex på min musik. Vad har du för mail? Min är ; svante74@hotmail.com -------------------- lp&u Svante Redigerat 19 januari 2010 av svante
jmysss Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 HEJ! Vart befinner du dig? Skicka gärna smakprova / slaskisarna till mig.. Är på jakt efter lite nya projekt. 😛 Skicka i din mail eller en länk i ett mail här på forumet då du är gäst och jag helst inte lägger ut min mail. Kool!
merivar Postat 10 april 2010 Postat 10 april 2010 Hej Ja jag letar texter är själv kass på det. Blir ett par rader sen tvärstopp. Har en hel del melodier som behöver innehållsrika ord. PaulSky 😉 letar du texter så kanske jag kan stå till tjänst? Jag skriver singer/songwriter "country" musik på svenska 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.