Göran Ewertsson Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Hej! Jag heter Göran och är nyss hemflyttad till Sverige från Bilbao i Spanien. Hittade detta forum via google, det ser intressant ut! Har ett antal år jobbat med musik, allt i från Artist Management till mera "Hands On" uppgifter. Är inget musiker egentligen, men spelar gitarr som hobby! Det ska bli kul att vara med här, kanske kan jag hjälpa till och även lära mig något nytt? /Göran
Göran Ewertsson Postat 23 september 2009 Trådstartare Postat 23 september 2009 Tack Jarlo och Analogfreak! Vad gillar du förresten för analoger, herr freak?! Själv är jag heldigital sedan många år och har aldrig ångrat mig! Men därmed inte sagt att jag inte uppskattar både vinylskivor och otari-maskiner!!
joachime Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 Välkommen Göran! Vad jobbar du med för tillfället?
PokerFigge Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 Välkommen hit Göran, alltid trevligt med nya medlemmar! /Fredrik
Göran Ewertsson Postat 23 september 2009 Trådstartare Postat 23 september 2009 Tack ska ni ha!! Joachim, jag är just nu alldeles ledig men väntar på att få sätta igång med ett nytt spännande projekt!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 (redigerat) Även fast jag gillar gamla analogbord och rullbandare så är jag inte beredd att gå tillbaka till det. Men det går bra att blanda analoga outboards med den digitala miljön. 😄 Skulle jag få ett SSL 4000 så skulle jag ju inte tacka nej. Men ett sånt bord kräver mycket underhåll och reservdelarna är inte gratis. Redigerat 23 september 2009 av Analogfreak
Göran Ewertsson Postat 23 september 2009 Trådstartare Postat 23 september 2009 Hej på er allihop! Det verkar vara ett kunnigt och trevligt gäng som skriver på denna sidan! Kul att ha hittat hit!
Musicman85 Postat 23 september 2009 Postat 23 september 2009 Hejhej. Flyttar till kylan ifrån värmen alltså...Kan det vara vettigt?
Göran Ewertsson Postat 23 september 2009 Trådstartare Postat 23 september 2009 Nåja, så här års kan atlantvindarna vara besvärliga, och temperaturen sjunker snabbt!! Men visst, snöslasket är ju inget man ser fram emot.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Det verkar vara ett kunnigt och trevligt gäng som skriver på denna sidan! Vad kul att du tycker det!
Guitar Nilsson Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 "Artist Management"? Tänker du sätta igång bandbokning här i Sverige kanske?
Göran Ewertsson Postat 27 september 2009 Trådstartare Postat 27 september 2009 "Artist Management"? Tänker du sätta igång bandbokning här i Sverige kanske? Nej det hade jag inte tänkt faktiskt! Tror du det kan finnas ekonomi i sådant, Nilsson!?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.